Yep, dus dat is de huidige insteek.
Ach je moet soms wat he ;-)
Ik kijk nog steeds iedere dag de lucht in hier in Huizen of ik een F15 langs zie scheren... (jaja ik weet dat je hier niet vliegt

Maarten
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Yep, dus dat is de huidige insteek.
Ach je moet soms wat he ;-)
Blijf kijken wie weet ooit............................................
Mocht ie weer eens thuis staan dan mag je ook wel even langskomen hoor![]()
Motortje sprong nu bij de eerste poging direct aan
Vindt alleen dat het openen van de gasklep iets eerder mag, de motor is al ver in toeren gezakt voordat het gas opent en de motor op gas gaat draaien.
En de motor vlamt een klein beetje als die eenmaal op kero overgaat/loopt, zal de pomp hiervan iets verlagen.
Op 118.000 rpm heb ik nu een EGT van 590 gr. C.
OOk al stiekum even 119.000 en 120.000 geprobeerd en de motor vindt dit niet vervelend.
Geen trilling of wat dan ook gevoeld zover
Stuwkracht ligt dan ruim op de 9 kilo (ga toch maar eens zo`n Gerald metertje aanschaffen dan kan ik hem op de kist echt testen).
Heb er weer zin inmaar eerst een weekje weg
![]()
Nop, maar dat geen we wel even zo instellen.Heb je geen throttle cut? Die zet de trim ook een eindje terug. Dat werkt prima met een fadec / orbit. Stick op idle, schakelaar om en de motor gaat uit.