Philip Avonds F-15c Strike Eagle, BosModelAir

Hij zal wel tussen de oliebollen en het vuurwerk zitten denk ik, weinig kans nog dit jaar.

Voor die Berto; heb nog een kort flycam1 testje gevonden op mijn F15. Kijk eens naar de acceleratie bij de start, was daar nog 7,5kg stuwdruk....;)
(oke oke, was dan wel beton...., maar dan nog!)

Wil het nog een keer overdoen, was toen in het begin van FCO, hele dag filmen, thuis blijkt dan alleen dit er op te staan....grrr.

Grt,
Gerald

Laatst bewerkt door een moderator:
Ben zeker niet verzwakt, vandaag was zeker een mooie dag geweest echter op aanraden van DE helper er maar vanaf gezien ivm het zompige veld.

Is voor mij toch snel weer een 1,5 uur rijden en het moet ook met het werk wel uitkomen (en dat was vandaag achteraf gezien wel een must).

Maar wie weet begin 2010 een nieuwe poging ;-)

Blijft leuk he Gerald die filmpjes, ze zijn nu wel wat betrouwbaarder als je maar een goed akku of externe voeding hebt ;-)

En ja, 7,5kg op beton is wel een verschilletje, je had nog wel overdwars op de baan kunnen starten.

Maar zodra we weer gaan eens kijken wat het motortje nu drukt, minimaal 8 kilo moet zeker haalbaar zijn en wat meer is het streven.

Zal ook meteen maar bekennen dat ik van m`n geloof gevallen ben en daar zal ik nog wel wat opmerkingen over krijgen maar dat horen of zien jullie tzt wel ;-)

Goede kant uit?!?!?!?!?

Kan het gewoon niet langer aan om niet te vliegen, ben bang dat ik het zo nog verleer en begin afkick verschijnselen te krijgen.

En dat moeten we niet hebben.

Heb slechte ervaringen met elektro maar wie weet gaat het nu wel goed, we zullen zien.

Kan de drang nu niet meer onderdrukken om nog langer stil te staan dus gaan we maar bokkesprongen maken ;-)

Dat, jammer genoeg (nog ;-) ) niet.

De F-15 komt toch nog net onder de 100 euries uit en da`s were ene boel geld + hij schijnt vies underpowered te zijn.

Heb nu maar iets hier vandaan gehaald.

Tis anders wel denk ik de goedkoopste antiroest/vingeroefening alternatief die je kan verzinnen, vliegt nog als een jet ook...., volgende keer maar eens proberen. ;)

Groetjes,

:mrgreen:he die Berto ik scrhik mij rot ma maar gelukkig kan ik weer verder slapen:sleeping:

Haha, schrik maar niet hoor maar ik moet gewoon m`n verslaving op peil houden dus dan dit maar ;-)

Wie weet ga ik het nog echt leuk vinden :lol:

Haha, die draat bijna elke dag al.

Alleen dan niet voor mij maar voor m`n zoontje :D

Neh, simmen ben ik heel snel zat, bouw dan liever :yes:

Maar dat is het dus ook niet ;-)

haha,
sun.gif

Laatst bewerkt:
Back