Philip Avonds F-15c Strike Eagle, BosModelAir

DATis hem niet maar qua MODEL zit je heel erg warm :yes:

Laatst bewerkt:
Nop, jullie dwalen weer af.

Die F16 2d is een leuke, heb Gerald ermee zien vliegen en dat spreekt me ook wel weer aan (en dan een keer een F15 maken ;-) ).

Maar die is voor later die F16.

Jullie zoeken te ver (hehe, wel leuk zo :yes: ).

bingo_animated.gif

Heb er meteen ook maar een lader bij overgenomen zodat ik alles type accu`s op het veld kan laden.

Wilde al wat langer een lader om m`n jet ontvangeraccu`s op peil te houden tijdens meetings etc. en nu met dit kissie erbij ben ik in 1 keer klaar.

Gaan we in 2010 maar een beetje met die e-jet kachelen en oefenen :lol:

Laatst bewerkt:
Het gaat o dit jetje, ga hem morgen halen kan ik komende week hopenlijk een paar keer op m`n werk vliegen ;-)
12404a9e57d917581.jpg

Laatst bewerkt door een moderator:
Hee Martin,

Ook vanaf hier de beste wensen nog.

Nou wie weet, jij kan heel mooi spul maken, misschien een uitdaging :D

Misschien morgen al een (maiden)filmpje, de cameraman en zender gaan in ieder geval mee ;-)

Even snel nog off topic (is m`n eigen draadje gelukkig ;-) ):
gf1.jpg

gf2.jpg

gf3.jpg

Laatst bewerkt:
En nog een keer een kleine spin-off,
ga eens even kijken of ik alleen de kist kan kopen zonder elektronica etc :cool:
9361__f-15_.jpg

Laatst bewerkt:
Hee Berto, laat maar es weten hoe dat EDFje vliegt, volgens mij heb ik dr ook ergens zo een op mn bestel-lijst gezet ;)

:D

Als dat GF-15 EDF`je net zo vliegt als mijn GF-5 EDF`je dan ben ik tevreden :yes:

Heb van mijn GF-5 EDF nog geen filmpje oid daar Onno er steeds niet bij is :roll:
Maar hier kun je dat in ieder geval volgen:
graupner-gf-5-bosmodelair

En geef daar ook even een reaktie anders gaat het zo door elkaar lopen.

Laatst bewerkt door een moderator:
Kijk dat is leuk speelgoed, ik heb de Phase 3 F16 ik moet wel wenne dat die erg wendbaar is, ma das ff wennen en geen gekke dingen uithalen.

Leuk om op de avond bij een meeting te vliegen.

Gr Japiooooooooo

Back