Philip Avonds F-15c Strike Eagle, BosModelAir

Zo, net even de startmotor vervangen en dat loopt weer geweldig.

Eens kijken of we na de watervliegmeeting de motor weer even op de bok kunnen laten lopen.
Ben van plan nu even een goede testbank te maken, wil ook wel eens weten hoeveel het nu werkelijk scheelt met of zonder pijp.
Nu die er toch uit ligt kan dat mooi ;-)

Zo heb vandaar de neus definitief vastgemaakt aan de romp :-)

Weer een stapje verder ;-)

Zo de spanten zitten weer vast aan de romp, nu nog in de hoeken een matje leggen en dan is het grootste werk alweer gedaan :D

lukt het

@Berto.

Nog 12 daagjes, lukt het denk je?
Hoop het wel, als dit weer aanhoudt wordt het lekker druk op Stadskanaal.

Ger.

mogguh Ger
voor jou nog 10 dagen nu nog 9 dus en dat het druk wordt daar zijn we niet bang voor wij zijn er klaar voor in ieder geval zet hem op Berto
gr.Pieter

Tja, ik twijfel steeds meer of het gaat lukken :-(

Ben wel druk bezig maar ga me ook niet haasten, plan was om voor Stadskanaal ook nog even rond te tuffen maar het is nog maar een 2 weekjes en da`s niet veel.

Wil het wel meteen weer goed doen en de kist niet afraffelen om maar op Stadskanaal aanwezig te kunnen zijn.

Ik kijk het nog een paar dagen aan maar denk dat ik de uitkomst al wel een beetje weet :cry:

Zo de rust is weer wat teruggekeerd :roll: dus weer lekker bezig met de F-15 vanavond.

Alle beschadigingen zijn aan de binnenzijde verstevigd met een matje dus nu de buitenafwerking nog.

De spanten etc in de romp zitten weer vast.

Het frame van de wielservo/schakelaar/fles links en de wielremservo/schakelaar/fles rechts zitten ook weer definitief op hun plek.

Luchtslangen weer netjes opgebonden.

Servo`s draden gesoldeerd.

Vandaag of morgen kan de pijp er weer in en dan gaan we ook de radioplaten weer monteren.

Schiet lekker op zo :D

haha, die paar dagen zou genoeg kunnen zijn ;-)

Vandaag weer lekker bezig geweest.
Alle bedrading ligt goed, evenals de luchtleidingen.
Pijp hangt, onderste by-pass ook.

Kan nu zo de motor al hangen als ik wil.

Radioplaat met hopper, ECU, pomp en kleppen zit ook weer.

nu nog, radioplaat met ontvanger en akku`s + de plaat met aansluitingen, schakelaars en meters.

Heb ook maar alvast een Jeti Model Max Bec 2D ontvangerspanningsregelaar/schakelaar voor 2 LiPo`s besteld :-)

Zo dat was dat weer, enige To Do zaken zijn un nog tanks plaatsen en motor monteren.
Verder zit alles weer zoals het hoort :D

Eens kijken of ik komende week wat test runs kan maken dan gaan we daarna weer eens een dag vliegen.
En nu hopenlijk echt maar als 1 keer ;-)

Zo motortje hangt ook weer.

Kist gaat morgenochtend de auto in en dan misschien overdags even draaien.
Van het weekend weer werken en nog een paar keer draaien en dan de week erop maar eens kijken wat het weer doet.

Zo motortje loopt weer.

Ger had na de laatste duik wat instellingen verandert en blijkbaar niets ernstigs.

Motor liep meteen weer bij de eerste start en voelde goed aan.
Even rustig aan gedaan maar later naar 125.000 gestuurd en het bleef goewd aanvoelen.

Dat is ook zover weer geregeld.

Kwam er alleen achter dat er een klein lek in m`n (gescheiden) remsysteem zit dus niet echt een prio.
En moet m`n neutraalstelling van m`n roeren even bijstellen, wel een prio ;-)

Maar na dat is ie er weer klaar voor :yes:

Hahaha, je hebt altijd mensen die niet hoeven te werken of naar school hoeven :roll:

Op z`n vroegst wordt het volgende week, maar vrees dat het pas de week daarop wordt :-(

Laatst bewerkt:
Ah, de week daarop gaat voor mij weer niet lukken, maar geeft niet, kijk maar:)

Altijd last he dat afstemmen.

En ja volgende week zit jij op Spaarnwoude toch?
Mhhh, lekker rustig op EMCR om dan een daggie te vliegen ;-)

Geloof alleen dat de vrouw andere plannen heeft :D

Hee Berto,

Zag je gisteren rijden op de A27 maar volgens mij was je je F15 verloren uit de aanhanger... zag 'm er niet meer in liggen in iedergeval.

Je bent wel makkelijk herkenbaar met dat plaatje van een F15 achterop je auto;)

Maarten

Back