Philip Avonds F-15c Strike Eagle, BosModelAir

Dacht ook van wel, later met de tank en raketten erbij wordt het wel weer iets meer maar dat komt wel goed.

Zo er wordt langzaam gewerkt aan de flaps :lol:
Ook alvast achter de pc gezeten om wat decals aan te passen, een uur verder heb ik de eerste 2 af :roll:

Maar we gaan voorruit :D

Nog even doorzetten , wordt een top kist :banana:

Wel even een doekje voor mij meenemen op de woensdagavonden, anders kwijl ik zo over je kist heen terwijl ik er naar sta te kijken :wink:

Haha, zal een lint meenemen om om dekist een te zetten, dan kwijl je maar op je schoenen :-)

Zie je snel weer.

Komend weekend moet er weer gewerkt worden :roll:
Wil de uitlaat en de motor dan even hangen om de turbine weer eens even te starten en te kijken of alles loopt zoals zou moeten.

Hahahaha ..... mmm dat wordt schoenen poetsen na een avondje in de beurt van jou kist ;)

Zie je snel kerel , and keep up the good work!

Zie je zeker weer snel.

Gijs is m`n vrouw aan het overhalen dat ik morgen naar de hei moet komen.
Schijn nog een Big Lift in te moeten vliegen :roll:

Maar vanaf volgende week staat elke woensdag weer op de planning :D

Laat Gijs maar zijn gang gaan hahahaha ;)

Ik ben er morgen ook van af een uur of 5 mischien tot morgen dan

En daar zijn we weer :)

Vergroten, verkleinen, uitprinten, bewerken, enz. enz. en even 2 goede testprints.
de kop komt op de binnenzijde van de kielvlakken de tekst op de buitenzijde:
F-15-288.jpg

Als ik straks alle decals op de juiste maat heb wordt alles geknipt en geplakt om op 1 of 2 decal A4 te printen.

Toen ik de nieuwe kap kreeg zag ik dat mijn frame iets te ver naar voren stond.
Dat wist ik eigenlijk al een beetje maar zou het zo laten.
F-15-289.jpg

Echter hier zie je het verschil, en de piloot zou koppijn krijgen omdat hij constant tegen het frame aankijkt:
F-15-290.jpg

Dus gaan we het frame iets naar achteren verplaatsen:
F-15-291.jpg

F-15-292.jpg

Laatst bewerkt:
Het nieuwe frame en de locks zitten net gelijmd en lijkt zover weer klaar te zijn.
Vanavond eens kijken of ik vanavond de kap doormidden durf te knippen.

Toch wel blij dat ik het aangepast heb, het "smoelt" gewoon beter:
F-15-293.jpg

F-15-294.jpg

Laatst bewerkt:
Kan, maar doe ik niet, er komt toch een vrij brede geverfde band over dus dan zie je de dikte ook niet meer ;-)

Het frame is nu nog vrij dik maar als ikd at straks voorzien heb van een glaslaagje dan kan dat de helft dunner.

Gaaf Berto , hij wordt met de dag mooier en net wat je zegt als je de band erop geverft hebt zie je niks meer van de dikte, zowiezo is het op echte ook niet echt een dunne band, op deze band zijn namelijk de spiegels gemonteerd.

Het zou nog een stuk dunner kunnen als je er een platte carbon strip tegen lijmt. Dat heb je in 0.5mm al.
Schaal is dat ding ook niet dun hoor, is een dikke aluminium frame, zie hieronder. Dit is de vaste kant maar die op de canopy is niet veel dunner hoor. Het freempje moet wel mach 2+ kunnen hebben, inclusief een ongelukkige vogel :cool:.

Grtz,
Gerald

F-15E_01.jpg

O ja, dat moet ik ook nog doen, een nieuw frontje maken met wat metertjes en klokjes.........

Heee Quitin,

Ja het wordt wel wat, in april hoop ik hem weer wekelijks mee te nemen naar de hei.
Het schiet al redelijk op.

Ondertussen weer iets gedaan.

Ben bezig met de flapkoppeling en de canopy is over midden gesneden.
nog even wat kleine zaken doen en dan kan de kap definitief vastgelijmd worden.

Eens kijken waarmee ik dat ga doen.

Dan afplakken en spuiten maar, maar wil dat gelijk met de flaps doen, hoef ik nog maar 1 keer te kliederen ;-)

Eind Maart nadert dus moet even aanpoten....................

Heee Dennis,

dank je, wil hem nu eerst vliegend hebben en dan komt de rest wel in de weken daarop.

Die "rest" zal bestaan uit:
- de decals maken en aanbrengen,
- de center tank afmaken,
- de 2 raketten afmaken,
- wieldeuren maken en monteren.

Maar eerst er weer mee vliegen :yes:
Hou het nog steeds op begin april :roll:

Back