Philip Avonds F-15c Strike Eagle, BosModelAir

En weer een stukkie verder:
F-15-295.jpg

F-15-296.jpg

Laatst bewerkt:
Kijk , kijk , kijk, dat gaat de goede kant op woohoo :banana:

Nog een paar weekjes en dan wordt het weer genieten van deze mooie kist

Zeker wel.
De kap sluit nu nog beter dan eerst mertke ik op.

Zojuist ook het voorste deel vast gelijmd.

Nou ben nog niet helemaal tevreden maar hoop dat dat nog goed komt.
Zo niet dan fixeer ik ze en ga ik eerst vliegen :yes:

Wil ze ook nog langzaam laten bewegen dus even nog wat vertraging instellen in m`n R14.

Hoop vandaag m`n cockpit kap zover af te plakken dat ik die vanmiddag/morgen kan spuiten.

Ben ook nog met de flaps bezig geweest maar loop tegen een spelingsprobleem aan :-(
Weet nog even niet hoe/wat of waarom maar de flap kan nu een mm of 5 op en neer bewegen :mad:

Als ik dat niet eruit krijg of oplos dan worden de flaps tijdelijk gefixeerd.

Als nood kan ik nog in de up stand een aanslag maken zodat het geheel niet kan gaan flutteren.

Naja we zien wel, we rommelen rustig verder.

Tja, ik vermoedt (hoop) dat het in m`n scharnieren zit, die heb ik nu dus aan 1 zijde vastgelijmd.
Dan de flaps spuiten en dan de andere zijde vastlijmen en hopen dat het weg is.

Speling verder kan alleen dan nog zitten op de het vierkante profiel naar de adapter maar die is 0.

Of het is de servo zelf :roll:
Aansturing is natuurlijk in het verlengde van de as, maar dat zou wienig uit moeten maken.

Naja, vanavond weer eens verder prutsen ;-)

Speling met uitslag vindt ik minder erg, dat wordt tijdens het vliegen wel 0.

Speling op up, dat is een no-go :nooo:
Eens kijken of ik een aanslag kan maken anders, dan heb ik er geen problemen mee.

Eens kijken of ik een aanslag kan maken anders, dan heb ik er geen problemen mee.
Laat de echte dat nu toevallig ook hebben, kun je wéér een schaal item toevoegen ha ha ha! :D Zie foto hieronder, zie je hem? Tabje aan de romp, kun je met 5x5mm hardhout oplossen, vierkant gaatje in de romp en die er zo'n 2cm in steken en vastlijmen van binnen. Uitsparingkje uit de flap halen en klaar is berto.

Grtz,
Gerald
F-15A_770115_KFMH_WingFlapDown_EnginesRunning_KenMiddleton_100_2223.jpg

Haha, goed bezig Gerald, dank je.

Had al zo iets van "dat ziet er niet uit!" maar naast functioneel nog schaal ook :thumbsup:

Dan ga ik dat zeker maar zo toepassen :yes:

En de kap ook een kleurtje:
F-15-297.jpg

F-15-298.jpg

F-15-299.jpg

F-15-300.jpg

Morgen als de lak uitgehard is even poetsen :)

Laatst bewerkt:
Back