Philip Avonds F-15c Strike Eagle, BosModelAir

Denk alleen niet dat jij `m op de neus zet ;-)

Laatst bewerkt:
Hoi Berto.

Eens kijken of er veel verschil zit in de piëzo meetblokjes, Gerald heeft er ook een.
Deze gaat tot 25 Kg.
Duwneusje effe zelf gedraaid, zodat ik m'n ouwe startmotor niet hoef te slopen.

12404b3342f36a032.jpg

Enne is simpel om te bouwen hé, maar dat wist je al.

Groet Ger.

Laatst bewerkt door een moderator:
Ik heb de mijne getest tegen een weegschaal die klopt. Weegschaal gaf 999 gram aan, de handmeter 1.00kg :) Gezien de resolutie van 20g is dat goed genoeg ;)

Als Gerald z`n motor meer als 25kg gata drukken kunnen we wel ruilen ;-)

Tja, van de 3 startmotors die we hebben had ik er van 1 waarvan de schakelaar kompleet weggesmolten was :lol:
Dus was meteen klaar, scheelt weer wat draaiwerk ;-)

full

Berto wij denken dat we het probleem hebben gevonden van het niet loskomen van de F15

Met deze neuspoot heb je een hogere neusstand waardoor hij beter loskomt:mrgreen::mrgreen:

eenvoudig te maken en goedkoop.
alleen te verkrijgen met kerst i.v.m de kalkoen

full

Berto wij denken dat we het probleem hebben gevonden van het niet loskomen van de F15

Met deze neuspoot heb je een hogere neusstand waardoor hij beter loskomt:mrgreen::mrgreen:

eenvoudig te maken en goedkoop.
alleen te verkrijgen met kerst i.v.m de kalkoen

Ik zie maar 1 lucht leiding.

is dit springair?

@Jetpropdlx

Heee jij daar (schele) dat zijn kalkoenpoten ja, staat totaal niet in verhouding met mijn overweldigende kippepoten.

@Willem

Ik had van jou eerder worstenpoten verwacht.

gr

@Jetpropdlx

Heee jij daar (schele) dat zijn kalkoenpoten ja, staat totaal niet in verhouding met mijn overweldigende kippepoten.

@Willem

Ik had van jou eerder worstenpoten verwacht.

gr

Die nemen we mee naar Rozenburg kan jij er voor mij achter zien te komen hoeveel ik er ongeveer nodig heb.
gr Willem.

mooi weer

het was vandaag erg mooi weer ik had verwacht dat hier nog wel een vluchtje gepost zou worden.
Niet verzwakken Berto het weer wel in de gaten houden.

Gr Gerrit Jan

Back