Met de baro heb ik nog geen last gehad, zelfs laag bij de grond geen problemen van prop wash. Verticaal naar beneden komen doet hij wel nog wat wiebelig, moet beter kunnen. Dat doet mijn andere APM op OpenPilot REVO beter, maar dat is wel een andere frame nl. een Flip Sport.
ESCs zijn Fluiduino 20A met SimonK, niks speciaal en geen sync problemen. Enkel merk ik soms dat ze piepen als de kopter disarmed is.
Ik moet de logs nog even bekijken om de hover throttle in te stellen en de FPV gear monteren zodat mijn zwaartepunt terug goed komt te liggen, dan zal een 360° YAW in hover ook beter zijn want nu blijft hij niet terplekke.
Op mijn andere kopter met Naze32 heb ik UltraESCs staan. Daar heb je veel instellingen bij dus als je sync problemen hebt zou ik die durven aanraden. Ze hebben ook een actieve rem.
Leuk vind ik de stem die aangeeft hoeveel % je LiPo nog heeft. Ik moet nog wel even uitzoeken hoe in bij 30% een warning kan krijgen, want bij de eerste test kreeg ik dadelijk een failsafe warning. Ik wil dus wel een warning, maar geen auto land of RTL. RTL staat op mijn zender en kan ik dus zelf wel activeren als het veilig is, auto land vind ik maar een schrikbarende instelling, stel je voor dat het actief wordt als je nog boven water hangt op 5m van de kaai!