Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
verdampt de methanol en de olie slaat neer als smering
Er is dus geen sproeier in de zin van een gaatje, waardoor de brandstof verneveld wordt.
Je zou haast denken dat er af en toe een druppel(tje) van de sproeiernaald valt en een extra zware arbeidsslag veroorzaakt.
Toch zag ik in het filmpje in het begin nog een hik, klopt dat?
Welke soort 2-tactolie gebruik je Bert?
3e - met beide regelbaar waarbij de naald aan de (regelbare) luchtinlaat zit.
Als je gas gaf bij 3 trok je de naald uit de toevoerleiding en draaide de luchtinlaat verder open.
NOP, het is een soort kogelkraan voor de luchtregeling, maar als je de kogel draait dan trek je ook de naald uit de brandstoftoevoer
Yep, maar hetzelfde principe toch, of ga ik nu de fout in?
Ik denk dat je door eerst vacuum te trekken je motor afremt en er dus op achteruit ga..
Wat is eigenlijk de kleptiming van 'doorsnee' stationairmotoren?
Met alle elektronische 'plumming' om die motor... waarom geen separaat smeersysteem?
Kan je van de mengsmering afstappen, en wellicht een iets zuiverder afstelling krijgen?
Wat gaat een kelk op je carburateur doen?
Gek genoeg, nee.... het is het binnenstromen van de lucht die de motor afremt, niet het vacuum boven de zuiger...