En als brutus zijn "dreigement" al uitvoert is het maar goed dat de redder paraat is.

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
En als brutus zijn "dreigement" al uitvoert is het maar goed dat de redder paraat is.
Dat is dan ook wel weer waar...Je weet maar nooit Bert.
Pushen... dáár ben ik goed in.En probeer Bas een beetje te pushen om Theo te zien varen.
Motor drie uur af laten koelen en uit laten dampen.Straks nog een controlerun doen om te kijken of die een beetje hetzelfde uitpakt.
Dat, heeft alles te maken met dit:Mooi om de badkuip stomer weer bezig te zien.
Toch niet voor niets de kreet: Meten is weten!
Je ziet het wel hoor, er hangt nu stof in de kozijnendan blijken ze zo glashelder te zijn dat je ze op de foto niet ziet.
Dan zou je ze verzonken moeten lijmen, ofwel een sponningkje er in, maar dat is ook nogal wat werk.Je ziet de randjes lijm een beetje
Er liggen heel dunne balkjes (1 x 1 mm) achter de ruitjes, maar die kunnen uiteraard niet de rondingen in de hoeken volgen.Dan zou je ze verzonken moeten lijmen, ofwel een sponningkje er in, maar dat is ook nogal wat werk.
Het heet "Micro Kristal Klear", en het lijkt nogal op ZAP Canopy glue, behalve dat het wat dikker is (ongeveer zo dik als witte houtlijm).Moin, moin. Wat is dat dan voor nifty 'glaskit'?
Toch geen 'canopy glue'? Want dat is water oplosbaar...
Komen nog messing 'kozijnen' omheen? Dan zie je het niet meer.
![]()
![]()
Pokkebootje heeft, na héél lang wachten en treuzelen van mijn kant EINDELIJK haar ruitjes gekregen, en...
Bekijk bijlage 572737
dan blijken ze zo glashelder te zijn dat je ze op de foto niet ziet...![]()
![]()
Je ziet de randjes lijm een beetje (die blijkbaar toch minder glashelder opdroogt dan geadverteerd) en je ziet wat weerspiegeling...
Nou, inderdaad!Van mij mag het wat beter weer worden opdat we de waterkant in Maasdam weer eens op kunnen zoeken.