Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Ik moet zeggen, het lijkt wel of die lijm er minstens één volle dag, zo niet meer, over doet om volledig glashelder te worden.Mwagh... moet zeggen, dat dat glas behoorlijk keurig is gezet.
Er IS een poetsmiddel voor kunststof, bedoeld om krassen in displays en horlogeglaasjes weg te werken. Ik heb het ooit gehad maar ben het kwijt en weet niet meer waar het vandaan kwam of wat voor merk het was.Poetsen op micro-niveau, wellicht?
Had geen Turtle wax meer, maar wel Putoline "RS1 spray wax polish"...Maar mischien wil het ook wel met Turtle-wax, daar zit ook een héél fijn polijstmiddel in.
Wat ik had, zat in een klein tubetje, 10 ml van een soort van pasta.
Nu je het zegt: Vroeger was het redelijk "populair" om oude zuigers te verbouwen tot asbakken...Bij een lullepot van een zoetwaterpiraat hoort techniek?
Duhssss... zet een oud zuigertje op het tafeltje, met een gat er in... en een kromme drijfstang![]()
Een sjekkie is vrij makkelijk na te bootsen met wat teflon tape...
Alsjeblieft NIET!!
Brandend TPFE, tetra poly fluor ethyleen, geeft als verbrandings bijproduct Fosgeen!
Een uiterst giftig gas.
Zelf een kleine hoeveelheid geeft gezondheidsschade.
Maar die rook... Kweenie. Volgens mij is dát dan weer wat over the top...
Ik snap hoe dat je op het verkeerde been gezet zou kunnen hebben.... maar die opmerking sloeg niet op de rook van brandende teflon, die sloeg op dat ik het "over de top" vond om dáár rook vanaf te laten komen... Ik bedoel: een rokende schoorsteen, zoals waar Bas het over had, alléé, maar de rook van een sigaret op schaal nabootsen, dat is "over de top"...Als je niet over "rook" geschreven had, had je mij niet op het verkeerde been gezet.
de 'perahu cacar'.
Zo wordt het toch nog een beetje een 'Rumrunner'... of 'Moonshiner'![]()