Dit draadje lijkt een monoloog te worden ik heb nog niemand aangestoken lijkt het.
Er zijn helaas geen medebouwers behoudens Harm met de balsa versie.
Gelukkig zijn er wel lezers en daarom ga ik door met het vullen van dit draadje.
Wie weet heeft iemand er ooit nog wat aan.
De voorvleugel in de maak van 6 mm depron.
Koolstof buis van 6 mm erin voor versteviging en koppeling van beide vleugelhelften.
In 2 delen, gemakkelijker voor het vervoer en opslag op de hobbyzolder.
De koppeling d.m.v. 2 koolstaafjes van 4 mm.
Normaal is het middendeel van de vleugel vlak.
Ik heb het middelpunt iets laten doorzakken anders ben ik bang dat ik door het spannen van de tuidraden de vleugel hol trek wat weer geen gezicht is.
Als de tuidraden er aan zitten dan komt hij waarschijnlijk weer mooi vlak zoals op tekening.
Nu de tuig bevestigingen er nog in maken en dan kan deze ook gesloten worden met 3 mm depron.
Ik weet niet of je hard op de folie moet drukken om het te laten plakken dus ik hoop dat die 3 mm niet teveel doorbuigt.
Wordt vervolgd.
Er zijn helaas geen medebouwers behoudens Harm met de balsa versie.
Gelukkig zijn er wel lezers en daarom ga ik door met het vullen van dit draadje.
Wie weet heeft iemand er ooit nog wat aan.
De voorvleugel in de maak van 6 mm depron.
Koolstof buis van 6 mm erin voor versteviging en koppeling van beide vleugelhelften.

In 2 delen, gemakkelijker voor het vervoer en opslag op de hobbyzolder.
De koppeling d.m.v. 2 koolstaafjes van 4 mm.

Normaal is het middendeel van de vleugel vlak.
Ik heb het middelpunt iets laten doorzakken anders ben ik bang dat ik door het spannen van de tuidraden de vleugel hol trek wat weer geen gezicht is.
Als de tuidraden er aan zitten dan komt hij waarschijnlijk weer mooi vlak zoals op tekening.

Nu de tuig bevestigingen er nog in maken en dan kan deze ook gesloten worden met 3 mm depron.
Ik weet niet of je hard op de folie moet drukken om het te laten plakken dus ik hoop dat die 3 mm niet teveel doorbuigt.
Wordt vervolgd.