Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Toen konden de motor-plate en bulkhead op de lower gezet worden. Het zijn extended pod plates van IRS. Deze zorgen ervoor dat de achteras 10mm verder naar achter komt te liggen zodat er meer vertandings mogelijkheden zijn...
De upper-pod plate was even een moeilijkheidje aangezien ik moest passen en meten om de motor er op elke stand goed in te passen maar het is gelukt en ook de upper kon op de rear-pod...
ziet er weer goed uit. Is je wielbasis nu langer of is dat gezichtsbedrog? Ben je afgestapt van de verplaatsbare lipo's?
PS:
Kun je wellicht de t-bar die ik je heb gegeven ook de 8 pivotschroefgaatjes aan 1 kant verzinken? Dan ga ik ook van diezelfde schroefjes gebruiken als jou om de pivot te bevestigen aangezien de bolkopschroefjes anders aan de onderkant tegen mijn chassis komen met die 2.2mm t-bar. Hebben die metrische pivotschroefjes ongeveer dezelfde dikte als de asso bolkopschroefjes voor de pivots?
Thanx! De wielbasis is standaard ietsje langer dan de vorige ja... Maar nu is hij wel instelbaar dus ik kan hem nog 2,5mm korter en 2,5mm langer maken. Ja, de verstelbare lipo's waren al van de baan. Ik moest ruimte creëren voor de achterpod die meer ruimte bied aan de motor...