Sinds de GM120, Tekin RS en recentelijk de Mamba Max Pro is het toerwagenracen ernstig veranderd. Met 13.5T-motoren worden modified-snelheden bereikt. Tijdens het ETS in Warschau waren er veel mensen die vroeger vooraan reden maar nu door een "verkeerde" keuze ineens in het middenveld terecht kwamen. Vooral de LRP SXX Stock Spec bleek nogal wisselvallig qua prestaties.
Is dit een slechte zaak of niet? De organisatie van het ETS wil volgend seizoen overgaan op een handout low tech-regelaar en motor voor Pro Stock.
Volgens mij is dit weer een stap terug waardoor de accu (die nu totaal geen verschil meer maakt) weer extreem belangrijk wordt. Dit zal ongetwijfeld weer een voordeel opleveren voor rijders die dicht bij het vuur zitten.
Goede of slechte zaak??
Ik hoor graag jullie mening!!
groet,
Eric
Is dit een slechte zaak of niet? De organisatie van het ETS wil volgend seizoen overgaan op een handout low tech-regelaar en motor voor Pro Stock.
Volgens mij is dit weer een stap terug waardoor de accu (die nu totaal geen verschil meer maakt) weer extreem belangrijk wordt. Dit zal ongetwijfeld weer een voordeel opleveren voor rijders die dicht bij het vuur zitten.
Goede of slechte zaak??
Ik hoor graag jullie mening!!
groet,
Eric