Reacties bij ons was dat op een enkeling na niemand een standaart regelaar wilt.
Kan misschien bij een andere club anders zijn.
Dat zijn dus allemaal mensen die blijkbaar ook geen moeite hebben om een NK te rijden, waarom komen ze dan niet? Ergens moet er iets zijn dat al jouw elektrorijders niet die stap maken, heb je die vraag al eens gestelt?
Het verbaasd mij dat veel rijders hier het voor de beginners willen bepalen maar beeld je eerst eens in dat je een beginner bent en kijk welke materialen je dan hebt en ga van daaruit werken. Al die mensen die vinden dat je naar een 17.5 turns brushless setup mot (sensored volgens EFRA specs) praten niet voor een beginner want dan kom je al niet op een investering van 150 - 200+ euro voor een goede combo set, een 23 turns (zoals opgemerkt) brushed voor 35 euro die toepasbaar is op iedere RTR regelaar klinkt een veel betere instap.
Neem van mij aan dat een beginner (en ieder ander die het voor de lol doet) eigenlijk wilt rijden met de spullen die hij heeft en anders tegen een minimale investering.
Ik las ook om het op te splitsen in 2 klasses (pro en stock), laat ik het hier weer even aan herinneren dat vorig jaar een Pro klasse geen doorgang kreeg met maar 3 inschrijvingen, ik vind het iets te simpel om te zeggen dat iets dergelijks nu wel gaat lukken.
Maar ja, de beginner moet zich aanpassen naar wat de ervaren rijders willen, de ervaren rijders willen blijkbaar geen stapje terug doen om hun klasse mogelijk tot een succes te maken.
Alle wensen hier gepost neemt nog steeds niet het verhaal weg dat de ETS aan een stock regelaar zit te denken, dit heeft een reden! Om het verhaal aan te sterken heeft Speed Passion onlangs een stock regelaar gepubliceert die niet te flashen is.....
@erikjan,is geen kolder
het schrikt af,ik rij zelf proten modified(zonder regels dus!!).En ben het met je eens dat het dan meer op het chassis en rijder aankomt.Daarvoor rij ik het ook.
instroom is nul komma nul,want het gaat tehard.
Offroad is een compleet andere disipline en zal het rijden, jumpen en beheersd gas geven een grotere rol spelen dan alleen maar een snellere motor. OK, dit speelt deels bij onroad ook een rol maar toch speelt snel materiaal een belangrijke rol.
Laatst bewerkt: