Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Oeps , even iets rechtzetten , ik had mijn huiswerk niet gedaan .
De alu tube voor de TSU , Telescopic Sight Unit , de camera's ... is een CABLE NOSE DEFLECTOR , should prevent encountering power lines from smashing the TSU unit itself .
Dus de ALU TUBE is gewoon een bescherming voor de camera's tegen kabel inslagen en dergelijke .
Vandaag enkel een DRYFIT gedaan van de 2 camera's die in de snuit komen .
De positie is bepaald , ze gaan er nu weer terug uit , eerst vanbinnen wat verfjes aanbrengen .
OK , we gaan verder , de romp is van de onderkant voorzien van het eerste laagje HUMBROL PRIMER . Dit wordt nog een paar keer herhaald zodat we een fatsoenlijke dekking krijgen , ook de onderkant van de staart komt aan de beurt .
Ook heb ik nu alle spanten uit de houten schotten gehaald .
Deze worden ook voorzien van een kleurtje CHROME YELLOW , dit zoals in de REAL ONE COBRA .
Eerst de kleur even halen en dan kunnen we deze ook gaan airbrushen , eerst het hout nog wat opschuren en voorbereiden voor deze werken .
terwijl ik in Vietnam boven de jungle aan het fladeren was heb je er een ferme lap op gegeven... prachtig werk man. Enne zoals gewoonlijk is je bouwverslag een fenomenale handleiding. Je maakt het mij op jouw beurt ferm gemakkelijk als ik straks zelf weer in aktie schiet. En da zal nie lang meer duren, want de nieuwe BlueBird-helibouwtempel is klaar. Meer nieuws en prentjes volgen gauw in mijn eigen bouwverslag (als ik dat hier na al die maanden inactieviteit nog ga terugvinden...).
Ma, eerst zien we ons deze week live in Kalken...