Project AH-1S COBRA

Hei John ,

De cockpit is een lange story , met heel veel moeite hebben we ze klaar gekregen , ik zal dit nog eens uitleggen hoe we dat gedaan hebben .
Het is een MIX ...

Grtz
Ron

TE WARM , JA maar niet in de kelder ...

Snap_20120818233812_001.png

Snap_20120818234019_002.png

Snap_20120818234046_003.png

Grtz
Ron

Jiiihaaa, ik heb de cockpit 'live' gezien. Niet te doen. Prachtig.
Samen met de Ronny heb ik ook alle elementen besteld om er zelf ook eentje te maken.
Die cockpit wordt een echte blikvanger...

Heligroeten,

Nick

SH.T

Hmmmmmmmmmmmmmm ...
Nonde.u ...
SH.T ...

Het is hier goed mis in de bouwkamer .. :-(

Ik ben tot de conclusie gekomen dat de carbonplaten niet voor de electromechaniek zijn , maar na grondig onderzoek dat ze van de silence mechaniek zijn van VARIO ..

STOM STOM STOM STOM STOM van mij ... :snipersmile:

Dit is wat ik gekregen heb qua plates van de mechaniek .

Snap_20120820235923_001.png

En dit zou ik moeten hebben .

Snap_20120821000007_002.png

Dus we hebben een GROOT probleem ..
Punt 1 .. ze hebben ze niet op stock .. of toch alleszins de mechaniek compleet niet ..
Punt 2 .. ik heb ze in de gelegroenelemon kleur gezet .
Punt 3 .. SH.T
Punt 4 .. Nond.j.
Punt 5 .. Wh.t th. Fu..
Punt 6 .. Milj..r
Punt 7 .. .ut
Punt 8 .. alle andere delen zijn JUIST ... dit had ik reeds dubbel nagekeken .. maar ik .. stomme b..r had niet gezien dat de GROTE FRAME platen niet juist waren . ezel dat ik ben .. :-)

Dus ik ben even grounded qua bouwen ..
Morgenvroeg even de mannen van VARIO bellen ..
Hopelijk hebben ze de juiste carbon platen nog op stock ..

MILJ..R de DJ.

Ik ben begonnen aan deze platen maar ik heb het niet opgemerkt dat het de verkeerde waren .
Alle onderdelen die voor de rest bij deze mechaniek zaten zijn OK en horen bij de 12 mm electro mechaniek .

Dus fingers crossed en hopen dat ik de juiste carbonnen platen ASAP heb ..

Grtz
Ron

Laatst bewerkt:
hey ronny
dat is echt balen makker

maar volgens wat ik weet over de ( juiste ) elekrto mechaniek zijn dit geen carbon maar alu frame platen net als bij men benzine versie dit gewoon even ter info
ik wens je alvast veel succes met de verdere opbouw

greetz bjorn

Hey Ron ,
Da's k*t , maar da was eigenlijk de reden waarom ik eerder vroeg of die mekaniek van vario was.
Vond het raar dat die van u in carbon was en van ons allemaal in alu/metaal.

Maar komt wel goed , zijt goed bezig , kop op , gaan met die banaan.

Groetjes
David

Hei ,

Ik weet het wel , maar het is stom da ik da nie gezien heb ..
Nu uiteraard gaan we verder ... maar we zitten vast nu ..
Ik heb die mechaniek frame delen nodig om de werken verder te zetten ..

Grtz
Ron

Ajj, Ron flinke tegenslag zie ik, nou jaah beter nu achterkomen dan dat je een heel eind verder bent.
Wel TOP dat je alles netjes in de kleuren gaat spuiten, gaat toch effe wat verder dan alleen de buitenkant van de heli.

Wel zonde van de reeds bestelde Carbon delen.

Succes ermee.
Roger

Hei Roger ,

Ja zonde van de carbon delen , maar daar kan ik niets aan doen , het was een gesloten plastic waar alles in zat , dus bij VARIO hebben ze hun picking verkeerd gedaan .
Alles wat er in zat is juist , dus het gaat enkel om de frames .
Nu het gaat een switch worden , ik krijg gewoon nieuwe frame delen en hun krijgen mooie gespoten frame delen .

Grtz
Ron

Tja, da's ne tegenvaller hé, maar die zijplaten zaten dus bij de rest van het correcte mechaniek?? Goe bezig bij vario :-)
Komt ongetwijfeld wel weer goed..en geniet van de vakantie!

greets,

Didier

Hei Didier ,

Ja is een ( beetje ) een tegenvaller , ik had een strak schema opgesteld om nog net voor het verlof alle spanten en mechaniek ingebouwd te hebben .
Dan konden we na het verlof de romp en staart samenvoegen en de GROTE airbrushwerken starten .. maar het heeft niet mogen zijn .
En inderdaad , er zaten dus verkeerde frame platen bij de correcte mechaniek , was een zak waar alles in zat .. dus de rest mag hier blijven , de frame platen gaan terug . Bij VARIO hebben ze hun picking verkeerd gedaan .

Grtz
Ron

Hey hey Ronny,

je hebt mijn verfreceptjes weer prachtig in beeld gebracht. Bij deze zijn ze vastgepind in cyberspace en bewaart voor het nageslacht.

Die fouten platen zijn idd. een tegenslag. Bij Vario hebben ze ondertussen nagekeken hoe dit kon gebeuren en de schuld blijkt te liggen bij een nogal malafide medewerkster.
Hopelijk wordt de fout gauw en vlot rechtgezet en liggen er tegen het eind van je vakantie nieuwe platen voor je klaar.

Geniet van je vakantie. 'k Kijk al uit naar de hervatting van onze Skype-bouwpraatjes...

Heligroeten,

Nick

cobra

Hoi Rony.
Dit is balen ben je lekker bezig moet de rem er op door een fout van iemand anders (waar heb dit meer gehoord):rolleyes: maar geniet van je vakantie even de kop leeg maken.:p
Gr Arie

cobra

Hoi Ronny.
Dit is balen ben je lekker bezig moet de rem er op door een fout van iemand anders (waar heb dit meer gehoord):rolleyes: maar geniet van je vakantie even de kop leeg maken.:p
Gr Arie

Back