Work in Progress !!! Graveerwerken
De blauwe afteken lijnen op de romp zijn allemaal verdwenen , deze zijn vervangen door zeer dunnen graveerbanen ...

Er zijn ook al een paar revetten aan de onderkant van de romp geplaatst ....
Er is ook al research gedaan ivm de motorisering en de nodige accessoires , uiteraard wil ik dit graag bespreken met den Nick aanstaande zondag .... meer hierover in deze posting ... ;-)
Vooraleer we verder gaan met de staart , gaan we even voorbereidend werk doen op de mechaniek stoel .. deze ga ik nu alvast fabriceren ... dit om de werken van de graveerbanen even te drukken en even met iets anders bezig te zijn ... ;-) ik heb ook een 6 tal boortjes versleten met dit werk en deze moeten dus ook opnieuw aangekocht worden .. ;-)
-------------------------------------------------------------------------------------------------
MEETING ZWARTBERG tvv het kinderkankerfonds :
Aanstaande zondag zal ik dan ook richting Zwartberg vertrekken , de 8 ste mei ... dit is nogmaals een klein beetje PR voor deze meeting , onze aller bekende "VOLUNTEER" , onze Bert heeft zijn uiterste best gedaan met de voorbereidingswerkzaamheden en hoopt ons daar met vele weer te verwelkomen ... allen naar daar zou ik zeggen ;-) , er is ook een zeer interessante tombola die je zeker niet mag missen met uiteraard mooie prijzen ...
Uiteraard zal Nick ( Blue Bird ), Ron ( CORSAIRK ) en Didier ook van de partij zijn om ook hun schaalmodellen in wording te laten zien aan het aanwezige publiek .. en hopelijk nog een paar anderen van dit Forum ...
En breng allemaal U heli mee , groot of klein , slow or fast ... 3D of 2D , maakt niet uit als het maar een heli is ..
See you ...
------------------------------------------------------------------------------------------------
Dit gezegd zijnde ...
toch enkel sfeerbeelden van de graveerwerken en eerste revetwerken :
Wordt vervolgd ,
Grtz
Ronny