Project Thermiekplank: Plankie

Motortje is gearriveerd. Motorschot (gemaakt voor het oude zware motortje) lijkt te passen. Vreemd vind ik wel dat het motortje niet soepel draait, maar misschien hoort dat er wel bij.

Binnenkort de neus maar eens afzagen en het motorschot opnieuw monteren.
Toch vreemd, een vliegende vleugel waarbij het zwaartepunt te ver naar voren ligt :confused:.

Vreemd vind ik wel dat het motortje niet soepel draait, maar misschien hoort dat er wel bij.
Nog niet veel brushless motoren in je handen gehad zeker? Veel brushless motoren kan je wel met de hand ronddraaien, maar dan voelt het of je de rotor elke keer over een 'hobbeltje' moet duwen. Dat heeft te maken met de spoelen die langs de magneten bewegen, is normaal. Als je maar niets aan hoort/voelt lopen als je de motor ronddraait.

Ja, maar ik leer snel :yes:

Vorig jaar dacht ik ook op 35 mHz te blijven. Nu heb ik 2 zenders op 2.4 Ghz. Het gaat snel tegenwoordig ;)

Ja, maar ik leer snel :yes:

Vorig jaar dacht ik ook op 35 mHz te blijven. Nu heb ik 2 zenders op 2.4 Ghz. Het gaat snel tegenwoordig ;)
Dan ben je mij voorbijgestreefd. Ik heb maar een enkele zender. Wel 2,4 GHz, anders zou ik me hier niet meer durven vertonen ...:rolleyes:

Dus jullie noemen die stoeptegels nog steeds zenders :confused:
Stoeptegels zijn zooo jaren 80.

Mijn zender is pas HoTT ;)

Jongens... ik overweeg mijn Plankie abo op te zeggen als het hier alleen nog over antieke zenders gaat... :-)

Mijn plankie licht hier ook nog in de kast (met mylar erbij). Ik doe er voorlopig niets mee, en het is ook zonde als het maar licht te verstoffen. Dus mocht iemand nog op zoek zijn naar een plankie stuur mij dan even een bericht.

Back