Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
...plamurenVinze zei:de truk is heel erg zorgvuldig schuren en goed lakken..
Ik denk dat Herman (tadango) wel een printje kan maken dat je op kanaal 3 zet (throttle). Als je throttle boven een bepaalde waarde komt trekken de wielen automatisch (vertraagt) in.BadBert zei:retractables kunnen niet op mijn helitje, want mijn dragonfly heeft maar 4 kanalen![]()
Is veel lastiger te maken dan dat je in 1 keer er een stuk policarbonaat over zuigt. flop-klaar. Daarnaast is een glasfiber kap veel breekbaarder (geeft minder mee) dan een polycarbonaat kapje.Mugen MRX-3 zei:Maar waarom proberen jullie geen negative mal te maken van de Canopy, en dan maak je hem van een paar laagjes glasmat en epoxyhars
Dit herken ik. Ik heb over het glad afgewerkte geheel een laag G4 aangebracht. Dat bleef zitten! Mijn favoriete werkwijze is met de PET-fles en de verfstripper. Geen lossingsmiddelen gebruikt. Het kostte wat moeite, maar dan heb je ook wel wat....arzeg zei:Als materiaal gebruik ik voor de mallen hout dit wordt dan glad geplamuurd en afgelakt. Echter wanneer ik de warme plaat vivak over de mal trek dan blijft het plakken en lat de lak (plamuur) ook los.