Hoi,
Ik zal proberen dit weekend foto's van de versteviging van het motorschot te plaatsen, en van de accu-tray. Dit tray is een horizontaal, opengewerkt plaatje tussen het originele motorschot en de eerste spant en iets verder, over de ESC heen ( zie eerste plaatje post 64 van dit topic). Ter versteviging daarvan heb ik vertikale opengewerkte plaatjes tussen de tray en de bodem van het vliegtuig geplakt. Daarin zitten ook 2 sparingen, waar ik klittenband strips doorheen voer waar je de accu mee vastklemt op de tray. Naar voren schuiven kan de accu niet, daar zit het originele motorschot. Om het naar achter verschuiven te voorkomen zit er een verstelbaar stukje hardhout op de achterrand van de tray. Zoals gezegd, foto's volgen, maar dit helpt hopelijk al. Als het zwaartepunt verder naar voren moet heb ik een probleem (moet er lood bij), anders verstel ik het hardhouten blokje en plak ik wat stijf schuim tussen het originele motorschot en de accu.
Ik ben op dit moment erg druk met de migratie van mijn zooi van de ene webserver naar de andere. Misschien heb je gemerkt dat de foto's even off-line waren, dit had daar ook mee te maken. Nadeel: 't is veel werk en ik snap er de ballen van. Voordeel: deze nieuwe host ondersteunt mijn Joomla! webwinkelplannen, kost 1/3 van de vorige host en geeft me voor die prijs 10x zoveel webruimte.
Hugo