Q-Boat uit The World is Not Enough

heh wat wil je dan, groot meer? zwembad is voor eerst proef wel groot genoeg... (ga ik wel uit van wedstrijdbad zegmaar, je moet geen pierebadje nemen)

Deze? Vreemd genoeg gewoon gekopieerd uit de quote van het oorspronkelijke bericht. :?

full

full

full

full

full

full

Laatst bewerkt door een moderator:
Klopt, en het gekke is dat die foto's wel voor mij zichtbaar zijn in het test gedeelte van het forum. Ook tijdens het editten van post#698 zie ik wel de code's/url's van de foto's staan, maar de foto's zijn niet te zien :-(

Misschien wordt dit topic wel gewoon teveel bekeken en heeft de server daar problemen mee ..... :( :thumbsup: Toch iets minder mooi bouwen de volgende keer Robbie! Haha :rolleyes:

Thanks Lex :worship: Zal Robert even een PBtje sturen misschien weet hij wat het probleem is, in de post van Sleurhutje kan ik wel gewoon de foto's zien en in het topic dat ik geopend had in test gedeelte.

Bij je testtopic zag ik de foto's ook en inderdaad niet in de desbetreffende post. Zodoende kwam ik ook bij het herposten van de plaatjes in dit topic. Wel heel vaag allemaal. :? ;)

Heb even een screenshot gemaakt van wat ik kan zien, geen foto's in post# 698 en 722, maar wel de foto's die Sleur in 723 heeft geplaatst.

Foto-MHAJLJLW-D.jpg

Ik heb #722 aangepast omdat voor anderen die foto's wel zichtbaar waren, erg vaag allemaal...

Heb zojuist nog wat nieuwe foto's geupload van de boot, met name de achterkant.

full

full

full

full

raar met die foto's Robbie ik had ze zien toen je ze net geplaatst had, en ineens Poef weg.

maar die foto's die je er nou weer nee gezet heb zien er top uit.
ik heb een kaarsje branden dat het weer warmer moet worden misschien helpt het ;)

ik heb een kaarsje branden dat het weer warmer moet worden misschien helpt het Jazeker helpt dat
Volgens Piet gaat de winter weg na Donderdag A S
Dan word het weer :onweer: :onweer:
mvg
Frederik
:D :D :D

raar met die foto's Robbie ik had ze zien toen je ze net geplaatst had, en ineens Poef weg.

'Gelukkig' ben ik dan niet de enige die ze niet (meer) kan zien, was even bang dat het aan mij lag.
Had gisteren een PB gestuurd naar Robert, maar nog geen reactie gehad.

Het spookt op het MBF, met name de ghost post #698 :-)

Klopt Robbie ,
In mijn topic over de Mississippi worden foto's bij de een normaal weergegeven en bij de ander meer dan schermvullend. Hmmmm.

Robbie, ik heb even gekeken naar de links in de post en vergeleken met je album. Het lijkt of je de naam van je album gewijzigd hebt, klopt dat?

Je moet in de posts even opnieuw de linkjes plaatsen, dan moet het weer werken.

Dat klopt album naam had ik veranderd, zojuist post#698 aangepast en nu kan ik ze wel zien :thumbsup:
De rest van de foto's in die post laat ik weg want die staan al in Sleur z'n post, anders blijven we in herhaling vallen :-)

Wat een getob met die foto.s.
Waaarom makkelijk als het moeilijk ook kan toch.
Ik heb met forum nooit last hoor.
Zie de foto.s nog van een tich jaren geleden
mvg
Frederik:D

Zodra ze gevaren heeft staan de foto's en filmpjes in dit topic :thumbsup:

Heb me gisteren rot gezocht naar FlycamOne, op het eind van de dag vond ik hem tussen een stapel papieren :hammer:
De batterij was leeg en die moest via de pc opgeladen worden, gelijk gekeken of hij het nog 'goed' doet. (beeldkwaliteit is erg slecht vergeleken met de nieuwe generatie camera's)

De 'kast' van de camera heb ik zwart gespoten (wel eerst de lens en microfoon afgeplakt), zo valt de camera minder op dan de paarse kleur, als hij in de boot zit.

Foto-JLIH6DB8-D.jpg

Ik moet nog even kijken waar in de cockpit de camera geplaatst kan worden, hij word in ieder geval bevestigd met klitteband,

Foto-QBP84KEF-D.jpg

Heb een klemmetje geplaatst in het motorcompartiment om de schroevendraaier kwijt te kunnen, zo kan ik hem niet verliezen :-)

Foto-JVD36LJC-D.jpg

Slecht nieuws, vannacht is de componist van het bekende James Bond muziekje overleden.
Componist Bondfilms overleden - RTL Nieuws.nl
Hier een video van dirigent/componist John Barry in actie, DLh8oDnWHHw[/media] - JOHN BARRY CONDUCTS GOLDFINGER, JAMES BOND THEME

Voor mij was John Barry één van de beste filmcomponisten, samen met John Williams de componist van oa Star Wars en Indiana Jones.
RIP John Barry

Back