Q-Boat uit The World is Not Enough

nu willen we dat ding natuurlijk nog over het water zien scheuren :P

over de avatar: tjah, melige bui :P hhahahahahha

robbie,

heb het hele verslag een beetje stilletjes gevolgd, maar wat een geweldig resultaat man!! dat je zoiets in je eentje kunt maken, ziet er net zo uniek uit als het originele museum stuk!!

niets meer dan lof;)

Mijn dank is groot Vinnygogo :worship:

Hier de laatste plaatjes van de boot op het droge,

full

full

full

full

full

full

full

full

full

full

Laatst bewerkt door een moderator:
Ziet er goed uit :yes:

Zou het er alleen niet beter uitzien wanneer de 'gordel' dubbel aan de voorkant loopt, in plaats van dat hij er gedeeltelijk bovenop zit? ik denk dat ie dan ook gelijk een stuk steviger in zijn stoel gedrukt wordt.

zit nog een keer alle foto`s na te kijken... net onderhoud aan boten en films...

als je kijkt op een van de eerste foto`s (zie je 3 van deze bootjes op een rij) ligt er een RIB naast waarvan de tube gewoon halfleeg is...

Ja hoor, ons de hele tijd lekker maken met die foto's.....grrrrr, ik wil hem in het water zien :yes:

Straks, straks, straks? (ik ben echt niet ongeduldig maar wil alles gewoon snel zien)

Ja hoor, ons de hele tijd lekker maken met die foto's.....grrrrr, ik wil hem in het water zien :yes:

Straks, straks, straks? (ik ben echt niet ongeduldig maar wil alles gewoon snel zien)

Hij moet eerst nog naar Gall en Gall.
Voor een Fles Champagne
Wan die is hij kwijt
mvg

Frederik

Denk dat we nog meer geduld moeten hebben... ik weet niet hoe het bij Robby is, maar hier is het -7 en de vijver is weer dicht.. :( Badkuipje dan maar??

Hij is echt schitterend geworden :worship::worship::worship: , Ook mooie foto's ! pas wel op wat je vooral bij de eerste foto's zag dat de iso waarde te hoog stond (als die instelbaar is) want deze veroorzaakt ruis (rode puntjes) en die vallen goed op in het zwart.

Succes met de maiden (of heet dat bij boten anders ?)

mvg.

Andreas

Dank voor alle reacties :worship: Volgens mij heet de eerste vaart bij boten ook de maiden :yes:

Het zonnetje schijnt buiten maar de thermometer bij mij in de tuin geeft -1 aan, de wind maakt het nog kouder qua gevoel. Ik heb geen bad thuis dus we moeten even afwachten dat de temperatuur buiten wat aangenamer word. Zondag schijnt het warmer te gaan worden.

Ik hoef geen fles champagne te halen want heb hier een fles Vodka Martini liggen, schaal 1/6 :-D

Hoi Robbie,

Geen duikers in je kennissenkring? Als die hun oeffenrondjes in een (verwarmd!) zwembag trekken is er altijd wel ergens tijd om wat proefrondjes te draaien! En in het onverhoopte geval dat er iets mis gaat is de reddingsbrigade meteen parraat!

Hier in de buurt heet dat gewoon "proefvaart".
Al die opgeblazen termen in het engels. . . . . . .Onzin!

Ja maar je moet ook war GROOT doen hoor als je zoiets heb gebouwd he:onweer:
En het engels staat gewoon wat deftiger dus
Want ons moerstaal gaat toch al naar de kloteonweer:

mvg:Frederik :D :D

kom op zeg waar je druk om kan maken, de een noemt het zo en de ander zo.

(vroeger hadden we een tegel op de wc, verdraag van andere dat ze anders zijn ;))

Hoi Robbie,

Geen duikers in je kennissenkring? Als die hun oeffenrondjes in een (verwarmd!) zwembag trekken is er altijd wel ergens tijd om wat proefrondjes te draaien! En in het onverhoopte geval dat er iets mis gaat is de reddingsbrigade meteen parraat!

Ik ken geen duikers, de brandweer houd wel eens duik oefeningen hier in Haarlem, maar die zijn allemaal buiten als ik me niet vergis.
Denk dat het beter is om te wachten dat het weer beter wordt, er ligt inmiddels ook weer een laagje ijs op het water.

Dit weekend ga ik de servo's afstellen en de zender programmeren, als het weer dan wat aangenamer is, dan is de boot 'gereed' voor de proefvaart. (zal wel eerst moeten kijken of ze goed gebalanceerd in het water ligt)

Back