Q-Boat uit The World is Not Enough

@Leon325i: das wel weer voordeel van jetboot... die takken spring je overheen en ik spreek uit ervaring :)... (ja, weet dat de boot dan kan beschadigen)

Geloof dat ik eruit ben voor wat betreft het laden van de LiPo's, er moet nog een balans kabeltje tussen de laadkabels. Daarna een accu in de lader pluggen en die zou dan vanzelf na ... uur moeten stoppen met laden als de accu vol zit.

Wat ik ook nog even in elkaar ga zitten is een transport box/koffer voor de boot, draagt wat prettiger en zo blijft het model beschermd tegen schokken tijdens het vervoer :yes:

Als Robbie gaat varen met deze schoonheid, post ie echt wel een filmpje hoor ;)

Leon en Pascal.
Ik heb vannacht gedroomd.
Als dat hij de schoonheid op de schoorsteen gaat zetten en niet in het water
Dan bijt de zwarte verf er af
mvg
Frederik:D
ps GEDULD GEDULD GEDULD GEDULD Jongens

Geduld is een schone zaak :yes:

Heb een kist gemaakt die het vervoeren van dit model wat aangenamer moet maken, in ieder geval voor m'n rug.
De kist is gemaakt van triplex (hardhout) en heeft een inhoud van ongeveer 70 liter, moet nog wel een binnenwerk in gemaakt worden zodat de boot vast staat.

Foto-JOQDMIZZ-D.jpg

De kist heeft inmiddels een deksel en heeft aan de buitenkant een laagje vernis gehad.

Het hele verslag is fake :hammer:

Je kan in de "zelfgemaakte" kist het prijskaartje nog zien:p

Nee, hele mooie boot en een mooi verslag, volg het al langer ben benieuwd naar je eerste vaart met deze schoonheid.

Zijn er nog vorderingen te melden?, het wordt steeds mooier allemaal! kunnen we de maiden nog verw8en deze week?

Dank jullie wel jongens :worship::worship:

Gisteravond heb ik de LiPo's opgeladen, duurde ongeveer 1,5 uur om één LiPo te laden.
De regelaar en motor heb ik nog niet getest.

De transportkist is klaar en hij zal het verslepen van dit model een stuk aangenamer maken, heb ook nog een apart vakje gemaakt voor gereedschap oid.

Foto-GMUOAZP3-D.jpg

Had nog wat groene verf over, daar heb ik de binnenkant mee bewerkt :mrgreen:

Foto-TAYZN6IR-D.jpg

De buitenkant is mat zwart,

Foto-UJU8F4GE-D.jpg

Zojuist nog even bij de plas wezen kijken, het was praktisch windstil en het wateroppervlak was als een spiegel.
Het water is kraak helder en ik kon nu zien dat er wat bakstenen en takken onder water liggen aan de oever, zal goed moeten oppassen voor die stenen :yes:

Prachtige kist, maar had je hem niet beter van glas kunnen maken, namelijk, ik ben bang dat het een staties model word.

;);););););););)

Wij zitten met zijn alle met smart te wachten!!!!!!!!!!! Pffffffff.

Mvg Pascal

JAAAAAA!!!! Eindelijk. Vandaag een stukje gefilmd dus we worden allemaal blij :)

Kijk en geniet (van hoe het zou kunnen zijn)

Laatst bewerkt door een moderator:
hallo

mooi dat je die camera mee ziet draaien maar op 3.25 zie je die dure camera naar de haaien gaan
die boot slaat tegen de muur en dat balans systeem voor die camera zakt in elkaar als pudding

wel mooi die effecten
en robby ga je dat duiken ook na doen ??????
en die vlammetjes in de uitlaat pijpen komen die er ook
ja je hebt oog voor detail of niet hahahaha

mooi werk heb je wel geleverd daar doe ik mijn hoed voor af

gr raf

Back