Q-Boat uit The World is Not Enough

Mijn complimenten, Robbie... geweldige string om te volgen, mooi gebouwd, oog voor detail is indrukwekkend. :worship::worship:

Groet,

Grim

Ps. ik zie dat het erg stil is van jouw front; laat ik mij aansluiten bij voorgangers en zeggen dat ook ik klaar ben voor een vaarfilmpje... ik hou mij aanbevolen (is de Veerplas ook geen aardige optie? Kan je de luwtje ook wel zo hier en daar opzoeken door de vorm)

Dank je wel Grim, dat is de stilte voor de storm :thumbsup::-D
De Veerplas (ookwel PTT meertje genoemd) is inderdaad een mooie locatie, ik heb er in de jaren 90 zelfs nog in gezwommen, maar toen woonde ik nog op 300 meter afstand van het meertje.
Nu woon ik aan de andere kant van Haarlem vlakbij de Kennemerduinen, 't Wed is voor mij (en de boot) de beste locatie om te varen.
Er is nog een plas bij mij in de buurt maar die is niet geschikt om te varen ivm waterpest en harde oevers, die plas heb ik wel gebruikt om te kijken (en foto's te maken) of de boot waterdicht is.

Hij leeft nog, afgelopen week een opblaasbaar badje gehaald om te kijken of hij goed in het water ligt nu alles erin zit.
Wat mij betreft ligt hij prima gebalanceerd in het water, de jet ligt helemaal in het water en ik heb geen extra gewicht in de boot gedaan.

Foto-86QLQHD4-D.jpg

Foto-MVH6K7BD-D.jpg

Foto-QBBBCPEM-D.jpg

Ik hou m'n hart vast wat de boot in de bochten gaat doen, hopelijk niet kapseizen...

hij ligt mooi in het water zo,maar ik zou nog even wachten met varen!
tot je lekker zelf ook in het water kan staan om de boot op te vangen.

Of morgen naar "soepvaren" gaan. Genoeg reddingstroepen aanwezig daar. Moet dan natuurlijk niet "in de soep varen" worden!!!!!!

Hoewel, als het dikke soep is, zal ze ook wel wat stabieler liggen......

Robbie: een boot is een "zij". Als je haar met "hem" aanspreekt, gaat ze balsturig worden.;)
Als ik haar zo bekijk, zal dat kapseizen best meevallen. En je hoeft niet meteen vol gas te geven. Kalm aan beginnen, kijken wat ze doet en niet meteen vol de bocht in...
Zorg voor een maatje met reddingsmiddelen, scheelt gemoedsrust.

Ze ligt mooi in het water Robbie! Misschien moet ze nog iets achterover getrimd worden, de meeste jetboten liggen iets achterover, maar dat zal de proefvaart uit moeten wijzen. Succes!

Back