Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Dat klinkt mij wel heeeeel erg bekend in de oren :evil: ! Wees maar blij, dat-ie z'n IFO niet bij zich had, of hoe dat groene ding ook mag heten.niels steigenga zei:Als jij hem dan ook eens aanvliegt met je heli'tje zoals je bij mij deed is hij gelijk genezen :wink:
Vind je het gek. Iedereen weet, dat Niek ook komt :| .niels steigenga zei:Nee er moesten wat meer mensen komen omdat het wat stiller is de laatste tijd.
Niek zei:Is t ooit anders geweest dan? :cry:
jonge038 zei:Hallo Heli-flyers,
ik ben al een tijd bezig met rc modelbouw (circuitracen) en het lijkt me leuk om in het heli vliegen te stappen. Ik woon in Delft dus het indoorvliegen lijkt me wel wat.
Snel even wat vragen:
- klopt het dat je eigenlijk alleen indoor kunt vliegen? Ik heb gelezen dat je voor helicopter en vliegtuigvliegen niet zomaar op een veldje mag vliegen
- is het echt nodig om van iemand van een club les te krijgen, of kan het ook bijvoorbeeld met een instructieCDROM (bestaan die?)
- moet je starten met een micro heli of kan je bijvoorbeeld ook beginnnen met een Kyosho Caliber Concept SR-K (1350 gram, rotordiameter 76 cm)
Iedereen alvast bedankt voor een antwoord.
groeten,
Niels Jongeling.