Q indoor Delft

Ik ben woensdag even wezen kijken.. Samen met een mogelijk toekomstig helimaatje :P (Ik heb hem bijna zover :D )

We waren een beetje nieuwsgierig naar de mensen en hoe het er aan toe gaat bij zoiets :) Wij zijn nogal "nieuw" op indoor gebied :P

Het was zeker leuk.. Met veel mensen staan kleppen :) De volgende x neem ik mijn (dan hopelijk weer vliegende) heli mee ;)

Ik heb nog geprobeerd wat foto's te maken. Helaas wilde dat ding niet goed flitsen (knipperend "accu leeg" symbooltje :P ) en heb ik het zonder flitser geprobeerd.. helaas..

Maar dit had ik wel:

De hal met tl :)
113855952_876f3c39b8.jpg

113855074_ba4f400861.jpg

113861522_60bfe56863.jpg

113855953_7c17d98b9e.jpg

113864328_b2e258dd42.jpg

De rest van de foto's.. tsja.. Ik ga proberen er nog wat van te maken met fotosjop.. Maar het lijkt me beter om de volgende x mijn accu gewoon even op te laden ;)

Na overleg kan ik de hal weer op een zondag opendoen maar wil eerst weten of dit gewaardeert wordt door een aantal belangstellende.Ik hoop wel dat er minimaal 18 mensen enthousiast zijn om te komen vliegen anders kan deze dag niet doorgaan.De vliegtijd zal dan wel 2.5 uur zijn.Dit wil ik over een aantal weken doen maar de preciese datum is nog niet bekent.Wie heeft er belangstelling om te komen vliegen?Ik zou ook de hal op een zaterdag open kunnen doen als dat voor een hoop vliegers beter uitkomt.Wat de openingstijd betreft doe dan ook een voorstel zodat het voor iedereen het beste uitkomt!Ik lees het wel.

Waarom zijn de uren t.o.v. vorige keer gehalveerd?

Zolang het op een zondag is wil ik wel komen (zaterdag kan ik niet, moet ik werken) maar twijfel nog een beetje omdat ik van ver moet komen voor "maar" 2,5 uur. Als het zou 5 uur was net zoals vorige keer kom ik zeker. *hint* ;) :D

imre43 zei:
wat een gezijk zeg wees eens blij dat je ergens binnen kan vliegen ik vond het woensdag erg gezelig en heb heerlijk gevlogen met mijn corona en x400 geen enkel probleem hoor alleen wat kouwe voeten maar daar is wat aan te doen dikkere sokken aan de volgende
keer .

imre43 heeft helmaal gelijk, ik ben er voor de eerste keer geweest en vond het gezellig. Ik kom woensdag as zeker weer heb er wel 1:15 uur rijden voor over. imre43 ik hoop dat je woensdag ook komt. :D

ja ik kom woensdag ook ik ben vandaag in duitsland geweest op de burs in dortmund en daar heb ik een nieuw x twin en een ccpm upgrade kit voor de x400 gekocht dus die moeten we eve uit proberen

Dat is mooi dan kom ik even bij je kijken, ik hoop wel dat ik op tijd mijn onderdelen binnen heb anders valt er voor mij niet veel te vliegen. Ik zie je woensdag.

Ik was van plan om te komen met mijn T rex , maar helaas is mijn pulley gestript die aan de kant van t frame zit waar de snaar overheen loopt , Q heeft m niet op voorraad , is er iemand die m heeft liggen en eventueel morgenavond komt en waar ik m van kan overnemen ???
of past die van de walkera misschien ook ??? lijkt er erg veel op ????
ik heb ook die van de ARK gezien , ook 11 tands net als de mijne en lijkt er ook erg veel op !!!

Hmmm , ik heb via dit geweldige forum kunnen regelen dat een medeforumgenoot een pullleytje meeneemt , erg fijn van diegene , dus ik ben er woensdagavond ook , hoop ik , hehehe , ben benieuwd of die t rex net zoiets doet als mijn andere speeltje ???
ff de 401 nog verder goedstellen zodat de staart niet meer wegklapt tijdens rare figuren en dan kan die los !!!!

Het was weer gezelli :)

En mijn eerste voorzichtige pogingen tot nose-in zijn ook zonder schade gebleven.. Altijd positief toch? :D

Tot de volgende!

Volgende data:

woensdag 24 Mei 2006,
woensdag 7 Juni 2006,
woensdag 21 Juni 2006,

Vanaf 20:00 is het zaaltje open

Mischien kom ik 7 juni nog wel, maar dat moet ik nog even bekijken. Mijn lama is nu niet echt goed, maar is hopelijk tegen die tijd wel weer goed en anders zijn er hopelijk nog wel wat mensen in delft die me daarbij willen helpen

Jammer dat et zo kort is, 2:30 uur vind ik wat weinig voor 150km rijden. :( De hal is wel lekker groot voor een klein helicoptertje. Mischien zelfs groot genoeg voor mijn corona, maar daar durf ik nog niet mee binnen te vliegen. :P (als ie al binnen mag uberhaubt)

Back