Q indoor Delft

Ik heb een beginnersheli aangeschaft. Wanneer wordt er weer in de hal gevlogen?

Shit, dan ben ik net een weekje met vakantie.

Er wordt wel zwaar gecensureerd hoor! Ik schreef alleen maar shit

Klopt, maar toen realiseerde ik me niet dat ik dan weg zou zijn.
Heb je trouwens de tekoop topic gezien?

Heb hem bekeken.Het is de eerste versie.Versie twee is beter omdat de accu onder de hoofdrotoras hangt dus beter te balanceren(kan je elke accu als het ware gebruiken kwa gewicht)en is kwa afwerking ook beter.

ah leuk, de 22e gaat dus door, ondankt dat er ook gestemd moet gaan worden natuurlijk :)

En moeten eigenlijk alleen vliegers betalen, of ook toeschouwers?

Ik zit ook met een ARK x400 die nog afgesteld moet worden in combi met mn futaba ff7 zender. Ik heb nog nooit gevlogen met dat ding, maar zal em wel meenemen, misschien vinden mensen het leuk om me te helpen ermee?

ik wil wel helpen, heb alleen geen ervaring met de ARK of de ff7...
wel met de T-Rex :). Denk dus dat ik wel kom.

Alleen vliegers moeten betalen.

Wel zo sportief om ook mee te betalen als je actief geholpen wordt..

Bovendien bezet je dan met je zender een kanaal.

Uiteraard meebetalen, zodra er een zender aangezet wordt. Dat is niet meer dan redelijk.

Nou kom je daar bij Hannesie toch niet onderuit, want ik moest een van de vorige keren zelfs betalen voor het uittesten van een Bell 47G t.b.v. Quartel Roosendaal 8O. En zo hoort het ook!

Nu nog afwachten wat Graupner er van zegt, dat er op een garantiefactuur staat vermeld: Probeflug 5 Euro :lol: .

Meebetalen vind ik ook meer dan redelijk, de 2 vragen over het nakijken en toeschouwers hebben eigenlijk geen relatie met elkaar.

Ik kom met meer mensen, maar ik ben de enige die een heli bezit, de andere komen omdat ze het leuk vinden om het een keer te zien allemaal. Potentiele heli vliegers :P

Begrijpelijk, je bezet een kanaal en vind hulp ook wat waard. Ik ben zelf nog nooit op zoiets geweest, dus weet ook niet echt wat ik ervan moet verwachten en hoe alles in z'n werk gaat.

Hoi!

ik vlieg met m'n nieuwe heli-tje op 35.010 Mhz. Zijn er anderen die daar ook op vliegen, m.a.w. moet ik extra kristallen aanschaffen voor a.s. woensdag? En zo ja, welke frequenties zijn tot nu toe nog vrij (dat is wel zo handig bij het kopen van extra kristallen).

Mocht jouw kanaal bezet zijn, vraag dan snel ff rond wie hem ook heeft. Misschien heeft diegene een ander kanaal bij zich en anders moet je gewoon ommestebeurt vliegen :).

Ik heb dacht ik ook 78...
en nog wel wat, maar die weet ik ff niet uit me hoofd :)

Bezoekers die alleen willen kijken hoeven uiteraard niets te betalen en kunnen wat mij betreft ook een gratis kopje koffie krijgen.De mensen die willen vliegen of afstellen of proefvliegen(sorry corrien maar ik heb je gezegt dat je dit even met Quartel moet regelen) moeten uiteraard 5,00 euro betalen.

Back