Q indoor Delft

Volgende keer ,ik krijg morgen pas me nieuwe contactslot met de post :?
Ik heb wel me MRII maar daar kan net me x-twin in mee ,en dan moet ik de zender zelfs nog in de achterbak leggen :(

Zo het was me een avondje wel zeg.Er waren naar ik meen zo'n 23 vliegers en waren vol lof over de verbetering van de verlichting.Ook heeft iemand die (ik ben z'n naam even vergeten,SORRY) een lange tijd geleden was geweest met z'n heli 3d gevlogen ondanks dat het toch nog voor deze vliegfiguren eigenlijk iets te donker was positief gereageert wat de verlichting betreft.Ook de verwarming die we weer aan de praat hebben gekregen werd zeer gewaardeert.IK denk dat dit een goede stap is geweest om nog meer verbeteringen aan te brengen.Wel moet ik even vermelden dat ondanks de vliegtijden die voor de heli's en de vliegtuigen waren bepaalt door een aantal mensen(ik noem geen namen) een beetje genegeert werden maar na een klein verzoekje van mijn kant toch snel het er mee eens waren en hun heli of vliegtuig op de grond zetten. Ben a.s weekend van plan om een paar werkbankjes te maken zodat we als het moet op een gemakkelijke manier aan onze vliegmachines te sleutelen.Ik herinner ieder er nog even aan dat op zondag 26-2-2006 de hal van 11.00 tot 16.00 open is als proef om te kijken of ook deze dag gewaardeert wordt om te gaan indoorvliegen.Ik persoonlijk vondt het een gezellig avondje.Medevliegers bedankt!

Het is dat ik erg weinig tijd had vanavond, ik zal morgenavond ook even een leuk stukkie proberen te bedenken. :lol: :lol: :lol: :lol:

Afgezien van een storing op bijna alle micro's :?:
Was het goed vliegen hoor.
Verlichting is een heel stuk beter, alleen stoort die waarschijnlijk de micro's :(

Heb iig afgelopen woensdag weer zitten bouwen hoor :D en weinig gevlogen

Zo morgen ga ik een paar werkbankjes in elkaar flanzen en heb ook goedkoop een geluidsinstallatie op de kop weten te tikken.Die ga ik ook aansluiten dus de eerst volgende keer hebben we ook geluid in de hal.Gezelligheid kent geen tijd zeg ik maar.

Nu nog een BAR en een paar chroomkleurige palen met wat paaldanseressen en een ik weet zeker dat we 7
avonden in de week open kunnen voor die 5.-, en dan hebben we gelijk wat te doen als we onze accu aan het
opladen zijn.
Ik geloof dat ik nu een beetje :offtopic: Bezig ben :lol:

Perfect Hans,
Als het zo doorgaat en het is en blijft even druk als afgelopen woensdag, kunnen we het misschien voor elkaar
krijgen om de ene week op zondag en de andere week op woensdag te gaan vliegen, het is jammer dat ik
vandaag moet werken anders had ik je zeker komen helpen.
Ik geloof dat het er steeds meer op gaat lijken, afgelopen woensdag ook niets anders dan goede berichten
gehoord over de zaal de warmte en de verlichting, idd alleen jammer dat er zoveel micro's waren met storing
toch maar eens kijken of dat de 26ste ook nog zo is want het lijkt mij sterk dat het door de tl-verlichting komt
deze hangt per slot van rekening ook in sportzalen waar ook gevlogen word.
Misschien dat er iemand is die een frequentiescanner heeft en deze mee wil nemen want als het zo druk is is het
knijperboord vrij lastig om de controle er goed in te houden, maargoed goede afspraken maken en zelf alles
een beetje in de gaten houden helpt ook, tenzij iemand op hetzelfde kanaal als jou even kijkt of de accu's in zijn
zender nog werken en zijn zender maar even aangooit omdat zijn heli toch aan de grond staat zonder accu erin
(wat maakt het nou uit dat iemand anders op hetzelfde kanaal wel aan het vliegen is "Ik heb mijn antenne toch
ingeschoven")

Ik zal ook eens kijken of er animo is om evt. wat blikjes ed. (uiteraard voor inkoopprijs) te verkopen, en als af
en toe eens iemand een pak koffie/suiker en/of melk meeneemt kan deze uiteraard gratis blijven.

Verder kijk ikzelf terug op een leuke en geslaagde avond met de andere verlichting het is iig een heel stuk
beter dan die bouwlampen.
Ik zal de 26e ook wat foto's maken en deze hier op het forum neerzetten zodat een ieder die geen idee heeft
hoe de hal eruit ziet een klein beetje een indruk kan krijgen van het hoe wat en waar.

Wat je voorsteld is idd een leuke optie en die paaldansmeiden daar heb ik absoluut geen bezwaar tegen.Cheerleaders mogen ook maar dan wel op de paaldansmanier.Wat de storingen betreft heb ik ook geen idee wat de oorzaak zou kunnen zijn behalve dat er heel dichtbij een gsm mast staat.Ik weet niet of die invloed kan hebben op de picoboardjes. Ook heb ik vernomen dat de nieuwe picoboardjes 3 filters hebben i.p.v 2.Misschien dat dat de oorzaak zou kunnen zijn wat betreft de kleine storingen.Zo nu even wat anders.Heb vandaag de geluidsinstallatie aangesloten dus we hebben muziek in de hal en de andere vertrekken.Ook heb ik de werkbankjes gemaakt en hoop dat daar gretig gebruik van gemaakt gaat worden al is het om de heli's of vliegtuigjes vliegklaar te maken.Verder heb ik is de bezem er doorheen gehaald en is grondig gedweilt (dwz grote schoonmaak).Ik heb ook wat pakjes cup-a-soep aangeschaft maar moet nog wel de wegwerpbekers aanschaffen omdat deze wat groter zijn dan de koffiebekers.Misschien dat iemand anders daar aan kan komen?Zo dat was het voor nu. O ja mischien komt er wel een indoorkroeg maar dan wel lowbudget(tijd zal het leren)

Om wat aan de chaos welke frequentie en welk kanaal er in gebruik is ben ik ook bezig om een nieuw overzichtelijk frequentie/kanalenboord te maken.De bedoeling is dat men zijn/haar knijpertje met z'n naam erop op het vakje plaatst van het kanaal wat hij of zij gebruikt.Zodra men klaar is met vliegen dan moet men zijn of haar knijpertje er weer af halen zodat dit kanaal weer vrij is voor een andere vlieger.Ik hoop hier voor a.s zondag aan te voldoen zodat we niet meer hoeven te vragen aan degene met het zelfde kanaal of hij of zij nog aan het vliegen is.

Die storing is normaal bij de piccoboardjes, vlieg hem 3 meter bij je vandaan en hij gaat in de stuipmodus. En hoe drukker het wordt des te korter wordt de reikweite.

Niks piccoboard slecht, t is bagger ontvangertje.
Alleen dit vervangen door andere (berg!) scheelt een hoop.

Met mijn schulze alphatje geen stuip meer gehad, behalve regelmatig duim-graymatter storing.. :(

Vlieg vaker indoor, maar dan heb ik er toch echt minder last van met mijn piccolo (V2).
Degene die 3D vloog was trouwens Harry (v.d. Heyden).
Oh, wat heeft die een gave Trex....

Ik wil jullie eraan herinneren dat het a.s zondag van 11.00 tot 16.00 uur indoorvliegen is in delft.De koffie staat warm maar er is ook een soepje of een kop warme chocolademelk te nuttigen.Ook is er wat te knabbelen.Ik hoop dat het een gezellig dagje indoorvliegen wordt.Ook zijn er vliegtijden wat de heli's en vliegtuigen betreft.Dit alles om lekker ontspannen te vliegen en dat het geen weerwar van vliegtuigen en heli's door elkaar wordt wat toch haggelijke situaties met zich mee kan brengen.Ik hoop dat iedereen zich aan de vliegtijden houdt zodat er geen ongelukken kunnen gebeurenen en dat iedereen z'n hobby uit kan oefenen en waar voor z'n geld krijgt.Publiek heeft uiteraard gratis toegang.Zie jullie zondag

Back