Heb weer lekker kunnen vliegen.Het nieuwe knijpersysteem bevalt me wel al is het de omgekeerde versie van wat het was.Verder wil ik er nogmaals op wijzen dat het weer een zooitje was wat het heli en vliegtuigvliegen.Op een gegeven moment was alles weer door elkaar aan het vliegen waar ik een bloedhekel aan heb.Ik hoop dat de volgende keer dit niet meer het geval is.Als er nieuwkomers zijn informeer deze mensen hoe het wel moet.Dit geld trouwens ook voor de mensen die al een langere tiid in deze hal aan het vliegen zijn.Het klinkt gek maar denk nou is van een ander naar jezelf toe.Dan krijg je als het goed is dezelfde mentaliteit terug.Hou dus de tijden zelf een beetje in de gaten en als je daar op geattandeerd wordt stop dan even met vliegen.Ook wil ik me er voor inzetten om en kerstindoor te organiseren.Ik heb dit vergeten te vragen wie daar wel voor voelt maar dat komt de volgende keer wel.Ik weet ook dus nog niet of dit op een woensdag of in het weekend gehouden gaat worden.Ik ga het in ieder geval bespreken.Verdere info volgt uiteraard hierover.Ook gaarne suggesties van jullie kant op het forum