nando
Forum veteraan
Ik kan mij niet voorstellen dat er niets te doen is die opspoeltijd bij de motor met de huidige software.
castle-creations-ice-hv-80-vs-spin-99-a-6
Hier is dat ook geen probleem, het gaat dan wel om de rem maar in principe word ook daar gevlogen op de govenor. En 3 sec is totaal onbruikbaar in f3a. 0,3 hebben ze al liever niet.
Helaas voor ond is dat topic ondertussen nogal vol met zeer mooie info waar we niks me moeten. Maar ik heb ergens wel gelezen hoe het zat.
Ik heb henri een pb'tje gestuurd of hij antwoord heeft op de vraag, hoe krijg je een snelle opspoeltijd (>1sec) terweil je de governor aan hebt?
Kan iemand trouwens eens zoon logfile maken met een brandstofmotor?
Als je weet wat hun gemiddelde rpm is over 10 ronden heb je een mooi beginpunt.
castle-creations-ice-hv-80-vs-spin-99-a-6
Hier is dat ook geen probleem, het gaat dan wel om de rem maar in principe word ook daar gevlogen op de govenor. En 3 sec is totaal onbruikbaar in f3a. 0,3 hebben ze al liever niet.
Helaas voor ond is dat topic ondertussen nogal vol met zeer mooie info waar we niks me moeten. Maar ik heb ergens wel gelezen hoe het zat.
Ik heb henri een pb'tje gestuurd of hij antwoord heeft op de vraag, hoe krijg je een snelle opspoeltijd (>1sec) terweil je de governor aan hebt?
Kan iemand trouwens eens zoon logfile maken met een brandstofmotor?
Als je weet wat hun gemiddelde rpm is over 10 ronden heb je een mooi beginpunt.
Laatst bewerkt door een moderator: