RC Connect Presents: Traxxas Days 2010

RRobert heeft me gevraagd om baaninzet voor hem te zijn, dat wil ik wel maar mag ik dan met m'n brushless buggy in de pauzes gaan rijden?

gr koen

Als jij lekker komt helpen mag je in de pauze van mij lekker met je auto rijden!! Voor wat hoort wat!!

Toch wel een Traxxas hè?

Ooit van een traxxas buggy gehoord:rolleyes:, maar het is een Hb lightning 2 pro evo omgebouwd. Maakt dat veel uit om gewoon een paar rondjes in de pauze te rijden?

*edit*

De bandit.. Maar geen 1:8 :p

Laatst bewerkt:
Ooit van een traxxas buggy gehoord:rolleyes:, maar het is een Hb lightning 2 pro evo omgebouwd. Maakt dat veel uit om gewoon een paar rondjes in de pauze te rijden?

*edit*

De bandit.. Maar geen 1:8 :p
Waarom pak je je Rustler niet, en doe je gewoon lekker mee. Waarom toekijken als je lekker mee kan doen?

Rustler rijd niet al te lekker vind ik ( ben nu eindelijk de buggy gewend), maar vind het ook wel leuk om gewoon een beetje toe te kijken, te helpen en een keertje te rijden:p

gr koen

oplossing is allemaal stikkers van traxxas er op plakken:alien:
maar de mvb baan is ook niet echt geschikt voor 1:8 denk dat het bestuur ook niet graag een omgeploegde baan heeft.

rijden in pauze

Hallo allen,

MVB telt inmiddels een 65 a 70 betalende leden waarvan een groot aantal leden
4 juli een dag niet kunnen rijden vanwege de Traxxas Days.
Deze mensen mogen niet meedoen met de wedstrijd omdat ze rijden met
Asssociated, Losi, Schumacher, Hot Bodies, Durango, Atomic Carbon, X-factory of welk ander topmerk dan ook.
Prima, doen we 1 keer in een jaar met plezier.
Maar als er dan een betalend lid een rondje wil rijden in de pauze heeft
hij/zij mijn zege. Best kans dat je er nog wat van kan leren ook..........

Groeten

Hans

Inschrijving traxxas days 2010

Hier is dan eindelijk de link naar de inschrijving.

MyRCM Online Services : Raceregistratie : Traxxas Day's 2010 @ MVB

link aantal inschrijvingen:

http://tinyurl.com/32x3oqq

Bij MVB is het niet mogelijk mee te doen met een revo!!!
Dit hebben wij als vereniging besloten omdat het circuit niet geschikt is voor dat formaat auto's met dat vermogen.

De klasses om aan deel te nemen zijn:

Slash 2wd stock
Slash 2wd pro
Slash 4wd pro
Rookie Offroad

Groeten en tot 4 juli

Laatst bewerkt:
ik heb me aangemeld voor de pro 4wd (niet da ik pro ben). Het duurt zeker even voordat ik dat kan zien op de site of ik daadwerkelijk in ben geschreven?

Ik weet ook niet of ik vantevoren aan moet geven of ik een transponder wil lenen...bij deze...graag!

robin je staat er tussen hoor.

ik had eventjes een vraagje en die is:

rijd de slash 2wd stock samen met de slash 2wd pro??

dat zal aan het aantal rijders afhangen.
als je weer alleen stock rijd zullen ze je wel bij de andere mee laten rijden.

wacht effe af dan komt het allemaal wel goed;)

Back