Precies!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Ik heb nog een tt01 staan waar inmiddels het nodig zaag/snijwerk aan gedaan is om de bodemspeling te verhogen en de bandjes besteld. Nu lees ik verschillende verhalen over inserts in deze banden, van wel tot niet gebruiken. Wat is aan te raden (eenmaal gelijmd is het lastig te verwijderen of toe te voegen)? En wat voor fdr is aan te raden met de cupmachine of 17.5 brushless? Als ik mn auto dan klaar heb wil ik ook meerijden, lijkt me namelijk best leuk dit.
Groeten,
Danny
Final Drive Ratio, en dan heeft uiteraard alles te maken met je gear ratio... Pinion -> Spur --> Dif(s)
Eerlijk gezegd weet ik niet precies hoe het zit met de voorgenomen 3de wedstrijd! De correspondentie met deze club verliep altijd via email, maar men reageert totaal niet op ons schrijven, of men geen post leest buiten het zomerseizoen om, een spamfilter soms op zwaar is afgesteld, we weten het gewoon niet!!! Het lijk mij ook niet moeilijk om een mailtje terug te sturen, en ons te bedanken voor de leuke samenwerking in het verleden, maar we slaan graag een jaartje over oid, in het geval als men niets zou willen doen dit seizoen, it’s a free World…tenslotte…tevens hebben wij dan meteen duidelijkheid!!!
Mocht deze locatie komen te vervallen dit seizoen en in de toekomst, dan gaan we op zoek naar een andere, maar dit zal denk ik niet op korte termijn meer lukken. Sowieso lag het al een beetje in de planning (wat mij betreft), mocht dit seizoen naar tevredenheid verlopen wbt het aantal deelnemers, dan zouden we als organisatie proberen te lonken naar een “extra (onroad) locatie/club”, een beetje centraal gelegen binnen Nederland, die ons zouden willen hosten. Ik heb een paar keer een TamiyaCup wedstrijd gereden op Deventer, een dergelijk circuit/locatie leent zich goed voor onze doeleinde, Lelystad schijnt ook zo iets te wezen volgens een aantal rijders (ben ik zelf nooit geweest) en zo zijn er nog wel een paar van die locaties, maarrrrrrrrrrr…..willen ze ons hebben…??? Heelaas nog weinig deelnemers vanuit die kant van Nederland, die effe voor ons (hadden) kunnen lobbyen bij hun club, dus voorlopig is dit allemaal nog toekomstmuziek…...!!!
Voorlopig hebben we de 2 eerste wedstrijden succesvol afgesloten wat mij betreft, ik heb ook enthousiaste nieuwe rijders gezien die zover ik kon peilen blijvertjes gaan worden, ondanks ze door allerlei omstandigheden niet alle wedstrijden kunnen rijden! Tot nu toe ook prima rally weersomstandigheden gehad, dus mocht januari niet doorgaan, dan zien we graag iedereen hopelijk in februari weer terug!!!
Afgelopen wedstrijd is het 1 en ander uitgelegen aan de daar aanwezige deelnemers, hoe het ervoor staat enz, en bij deze…. aan U allen…!!!
Het aanbod was aleekend Ali, zo ook de reden dat wij niet zo snel meer een off-road circuit aan gaan doen! Het staat mij nog goed in het geheugen dat we 2 wedstrijden hebben moeten afgelasten, de ene omdat de baan totaal verzopen was, en bij de ander dat de sneeuw dermate dik lag, dat ook hier een groot probleem was om het rijvaardig te maken (bij het laatste geval was de openbare weg ook nog eens ontoegankelijk, een oproep code??? om niet de straat op te gaan te negeren, en deelnemers toch te laten afreizen, was echt onverantwoordelijk geweest). Op een onroad circuit is het geen probleem een bak water, sneeuw is ook een stuk gemakkelijker verwijderbaar, hierdoor kunnen we vanouds garanderen dat de RcRallyCup altijd door gaat!! De derde afgelasting was ook op een off-road locatie, dit omdat men dacht dat de boel verzopen was, en 1 grote modderbak zou aantreffen, hierdoor kwamen maar 4 rijders opdagen, de baan was achteraf goed rijdbaar overigens, geen enkel probleem aldaar!!!
We zitten weer leuk in de lift met de RCRallyCup, en dat willen we graag zo houden, dus zijn we voorzichtig met uitstapjes naar locaties waar alles aangeleverd moet worden, zoals in een overdekte hal, of op een groot erf, we houden het voorlopig bij bestaande onroad circuits met een gegarandeerde stroomvoorziening, goede sanitaire voorzieningen en catering zoals in een kantine/clubhuis gebruikelijk is!!!
Ik draai al heel lang mee in de RcRallyCup, en heel lang heeft men kunnen garanderen dat de wedstrijden altijd doorgaan, ongeacht de weersomstandigheden (en ik heb flink wat sneeuw geruimd in de loop der jaren, dus ik weet waar ik het over heb), dit is altijd al een sterk punt geweest, overmacht op de openbare weg kan ons niet aangerekend worden, maar de keuze van locaties wel!!! Ik hoop echt dat we in de toekomst de luxe van een indoor of weer een off-road circuit in ons gamma kunnen opnemen, maar dat zit er nu nog even niet in, het herstel in het aantal deelnemers zoals we nu ervaren, is daarvoor nog te pril!