Hallo,
Ik heb laatst een brandstofpomp gekocht met de volgende specificaties:
TECHNISCHE DATEN:
EINGANGSSPANNUNG: MAX. 12 V
GEWICHT: 235G
STROMVERBRAUCH BEI 12V
IM LEERLAUF: 1,2A
UNTER LAST: 2,5A
FÖRDERVOLUMEN: BIS ZU 1,8LITER/MIN
En nou wil ik hier een regelaar voor hebben die de volgende dingen kan:
dmb draaiknopje de snelheid van de pomp regelen
3 standen schakelaar met vooruit/uit/achteruit
Ik ben bij ons in de buurt al naar een electronica zaak geweest, en heb hiervoor een schema gekregen met componentjes, en deze samen gesoldeerd, alleen dit printje krijgt een klein motortje aan het lopen en na 30 seconden valt hij al stil. en mijn grote pomp krijgt ie niet eens rond.
Ik heb ook zitten denken aan een servo tester en een borstel regelaar, alleen dan moet ik 2 schakelaars maken, omdat als ik de schakelaar vooruit/uit/achteruit voor de borstel regelaar zet, dit niet goed komt verwacht ik...
Heeft iemand een idee hoe ik dit het beste kan oplossen ?
Alvast bedankt!
Ik heb laatst een brandstofpomp gekocht met de volgende specificaties:
TECHNISCHE DATEN:
EINGANGSSPANNUNG: MAX. 12 V
GEWICHT: 235G
STROMVERBRAUCH BEI 12V
IM LEERLAUF: 1,2A
UNTER LAST: 2,5A
FÖRDERVOLUMEN: BIS ZU 1,8LITER/MIN
En nou wil ik hier een regelaar voor hebben die de volgende dingen kan:
dmb draaiknopje de snelheid van de pomp regelen
3 standen schakelaar met vooruit/uit/achteruit
Ik ben bij ons in de buurt al naar een electronica zaak geweest, en heb hiervoor een schema gekregen met componentjes, en deze samen gesoldeerd, alleen dit printje krijgt een klein motortje aan het lopen en na 30 seconden valt hij al stil. en mijn grote pomp krijgt ie niet eens rond.
Ik heb ook zitten denken aan een servo tester en een borstel regelaar, alleen dan moet ik 2 schakelaars maken, omdat als ik de schakelaar vooruit/uit/achteruit voor de borstel regelaar zet, dit niet goed komt verwacht ik...
Heeft iemand een idee hoe ik dit het beste kan oplossen ?
Alvast bedankt!