Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Die informatiedeling is ook heel goed van je, alleen dan wel volgende keer met vermelding namens welke organisatie je het schrijft.En ik heb geen ‘mening’ verkondigd. Maar de juiste informatie gedeeld.
Goed lezen is niet voor iedereen weggelegd, zo te lezen.
(Theo: je blaffende honden houden me wakker. Tijd om ze uit te laten!)
Je bedoelt denk ik "interpreteer" (ik vat dit op als...) ???ik interrumpeer dit
een plek waar ik mij wel veilig voel en er echte vrijheid van meningsuiting is.
De vraag is, gaat Hobby die info delen.
Dat ligt er een beetje aan. Heb ik dat helemaal alleen in me uppie als particulier uitgevogeld of zijn er toch ook bedrijfshulpmiddelen bij gebruikt, het een en ander heeft te maken of het wel of niet onder de avg valt.
Maar ik gun je je anonimiteit.
Nog een fijn verder verloop van het weekend.![]()
Je bedoelt denk ik "interpreteer" (ik vat dit op als...) ???
Want interrumperen betekent iemand onderbreken, in de rede vallen...
Het is ook een bestaand woord...kwam ook door de spelcheck
Je enige positieve aanvullende bijdrage in dit draadje was het tarief van wat zo’n vergunning ging kosten.Wat ‘hobbyist’ voor hobby heeft is duidelijk:…..
https://www.desteven.nl/team-organi...de-organisatie-team/haantjesgedrag-competitieIk verwijs maar weer eens naar post #2023
Je enige positieve aanvullende bijdrage in dit draadje was het tarief van wat zo’n vergunning ging kosten.
Tjee zeg, wat ben je enorm aan het zeuren.Ik snap
Zal wel een reden voor dat geklaag zijn, doen we allemaal wel eens op zijn tijd.Verder lees ik vanuit jullie hier alleen maar geklaag op anderen.
Oh daar komt je rijkelijk laat mee aan zetten, dan had je wel heel wat eerder mee kunnen / mogen hobbelen in de draadjes.Geen concrete voorstellen hoe zaken beter gemaakt kunnen worden en wie dat als actie hier oppakt.
Zo te zien niet.Is er nog nieuws omtrent de nieuwe regeling?
Zo te zien niet.
Verenigingen die recent de aanvraag hebben ingediend krijgen netjes een bevestiging met uitleg over de verdere afhandeling.
Afhandeling van dergelijke vergunningen zijn gebonden aan wettelijk vast gelegde termijnen (8 weken) met de daarbij geldende regels indien er iets niet in orde is.