Remaiden KDS 450S

Ok zal eens bekijken.

Hmmm, ik denk zelfs dat hij een beetje té straks staat dus daat lijkt me niet :confused:

Mvg,
Jelle

zit het inbusje wel goed vast van de tailroter blade holder (het schroefje dat de holder vastzet op de as (van staart)?
draai anders aan de hoofd roters en probeer of je de tailblades kan tegenhouden of dat deze slipt denk dat je daar het probleem moet zoeken;)

zit het inbusje wel goed vast van de tailroter blade holder (het schroefje dat de holder vastzet op de as (van staart)?
draai anders aan de hoofd roters en probeer of je de tailblades kan tegenhouden of dat deze slipt denk dat je daar het probleem moet zoeken;)

Heb gedaan wat je zei maar als ik de tailblades tegenhou en ik draai aan de hoofdrotors dan slipt hij niet..

Heb gedaan wat je zei maar als ik de tailblades tegenhou en ik draai aan de hoofdrotors dan slipt hij niet..

wat doet de heli precies en wat heb je veranderd want voorheen deed hij dat niet als ik het goed begrijp?
mischien filmpje;)
en als je je zender aan zet en de accu aansluit van heli hoe staat je staartservo dan mooi 90grd
en hoe staan je tailblades dan ook mooi recht pitch 0grd?
en niks veranderd in zender subtrim aan?

Laatst bewerkt:
Nou.. eerst draaide de heli ook zo rond maar toen bleek het gewoon doordat de tailrotor omgekeerd draaide ;) Dat had ik dan dus veranderd en daarna helde de heli veel naar voor.. Dat heb ik dus net veranderd door de swash recht te zetten maar nu draait hij weer rond :confused:

Heb je de stekkertjes in de ontvanger wel goed zitten?

:idea:

Ja, lijkt me wel dat ze goed zitten

het servo armpje moet mooi haaks staan

full

Dat lijkt me wel 90 graden ;)

Laatst bewerkt door een moderator:
:mrgreen: jawel hoor geintje!

Hij bedoeld de tailrotor, als de servo 90 graden staat moeten de tailbladen recht staan, dus geen hoek hebben.

Kan je een filmpje maken met de motor los en dan de sticks bewegen.

WEL MOTOR LOS

Ok maar als je gwn de thr hold aandoet? is dat ook niet genoeg? of is dat te gevaarlijk voor moest je hem perongeluk omgooien?

hoe draaien je tailbladen NU dan met de klok mee of tegen de klok in als je de neus aan je rechterzijde hebt?

Back