@beemstra … ligt hier nog zo een gebarsten hok van van een RC 1 Mach One. Soms denk ik die eens op te moeten lappen.
Styreen op styreen gaat eigenlijk altijd goed. Dus ook op die geblazen flessen rompen. Stinkt alleen zo, dus zomerklus… blijft het altijd pikkerig. Of dat erg is op zo een oude kist? Overleeft het wel.
Beste is een nabouw in hout, ben ik te ‘lui’ voor. [emoji13] De schuimkernvleugel is nog opper patent.
@simendewulf … Improvisatie is zo erg nog niet.
Alle rc er eerst los in en aan afhangen, kist geheel zo min of meer op de CG waag en zien waar ongeveer wat moet komen.
Ik verwacht geen hoog belast model, dus met die sterke methacrylaat lijmen lukt dat wel. En met steunlatjes onder de servopaneetjes.
Enige nadeel is dat je er een pistool en een bende mengtuites er voor nodig hebt, en die troep is ongenadig duur voor een rupsje lijm.
Met geperst karton en tape kan je passende sjabloontjes uitwerken. Dat doe ik meestal in zulke situaties. Je moet toch wat immers?
En daarnaast zijn wat metalen passers erg handing voor op en nameten.
Romp binnen goed schuren, 50 grams epoxy lamineren voor een lijmbare coating? Kan ook. Dat zal ook voor 30 jaar wel houden.
Of toch dan maar die Stebelit.
Internet afstruinen op oplossingen voor de lay out van de elektronica will ook wel eens inspireren. Moet lukken.
Gr Bas