Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
heb je ook de loctite sf770 primer gebruikt ? daarmee kan je samen met de ca zelfs siliconen rubber aan elkaar lijmeneen poging terug gewaagd met : LOCTITE 401 , en het hangt vast hopelijk kan ik het niet lostrekken
foto op je pc openen en dan met ctrl / windows toets/ S kan je een screenshot maken en die onder je text plakken met ctrl Vik heb foto op google fotos , hoe krijg ik deze hier op![]()
401 is cyanide acrylaat lijm. Zoiets als ZAP. Loctite heeft natuurlijk wel goede kwaliteit.
Maar de chemie blijft onveranderd ongeacht het merk.
Mits je voldoende draagvlak hebt gemaakt zoals ik beschreven had... zal het houden.
ABS is de zwakste schakel.
Mocht het breken bij een landing, geen nood, zolang de romp niet beschadigd, maar slechts de 'las' het begeven heeft.
Als je rechtonder naast “plaats reactie” klikt op Upload bestand dan kan je ook een foto selecteren
Waar vind je nog "echte" aceton?ABS kan lastig zijn om te lijmen... epoxy werkt niet echt en bij de minste belasting komt het zo los, beter pak je PVC lijm, die potjes met kwastje erin om PVC afvoer buizen te lijmen
je kan ook zelf zon lijm maken door wat afval stukken ABS op te lossen in MEK of Aceton (de echte) tot een limonadesiroop achtige vloeistof, wel het lijmvlak eerst ff schoonmaken omdat er in de spuitgiet mallen een losmiddel word gebruikt
Voordeel is dan weer, je hebt geen losmiddel nodig.....Afmallen en een glasvezel rompie maken is de enige beste optie als je mij vraagt