Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Hele goede tips allemaal, ik zal er op letten Johan, als ik zo'n schaar koop. Ik geloof inderdaad wel dat dat kartelen het truukje doet.
Maar de tip van Tjarko ga ik ook zeker eens proberen, bedankt!
Voorlopig heb ik het in ieder geval niet meer nodig, de brandstoftanks zijn eigenlijk zo'n beetje het enige waar ik kevlar voor gebruik. En die zijn nu klaar bij deze kist en ik ben niet van plan productie of iets dergelijks te doen, ook komt er voorlopig geen nieuwe kist, aan deze streak heb ik mijn handen wel effe vol aan!
Tanks prepareren om te lijmen, de turbine onder duct is klaar dus nu kan ik de exacte hoogte van de tanks bepalen.
Zo kan je trouwens ook mooi zien hoe de binnenhandel zit, zo zie je het bijna nooit, effe fotootje schieten!
![]()
En de hele handel met Hysol in elkaar gelijmd. Later nog een lek test doen en precies meten hoeveel de inhoud nu daadwerkelijk is. Het zou als het goed is ongeveer 1500cl per tank moeten zijn.
![]()
Ook de jetpijp zn exacte locatie gegeven en gaatjes geboord;
![]()
En hier de onderduct van koolstof op maat en passend gemaakt, nu zit de turbine veilig gescheiden van de brandstof tank er onder;
![]()