Langzamerhand begonnen aan de reparatie van de vleugel. Gaat eigenlijk best lekker en ik kan er weer een stevig geheel van maken. Beetje strategisch plaatsen van koolstof, wel probeer ik op te passen niet té veel lijm te gebruiken om het gewicht maar minimaal toe te laten nemen.
Hier de beplanking er al weer op, later op die plaatsen weer 25gram glasdoek ter afwerking;
De achterlijst was ook door de midden. Hier volstaat wat lijm en glasdoek er over niet. Hier heb ik een paar staafjes van 4mm massief koolstof geplaatst. eronder zit nog de oude 160 gram glasdoek mat onder die ik precies pas met de staafjes heb gemaakt. De staafjes wegen bijna niets en zo wordt het een heel sterk geheel;
De vleugel voelt nu alweer erg stijf aan. Komende avonden afwerken en glassen. Dit was relatief snel gedaan, scheelt weer veel tijd om compleet nieuwe complexe vleugels te bouwen!
Ook al begonnen met reparatie van beschadigde onderdelen van het onderstel, hier neuspoot schuivend veer gedeelte gedraaid, weer als nieuw!
Hier de beplanking er al weer op, later op die plaatsen weer 25gram glasdoek ter afwerking;

De achterlijst was ook door de midden. Hier volstaat wat lijm en glasdoek er over niet. Hier heb ik een paar staafjes van 4mm massief koolstof geplaatst. eronder zit nog de oude 160 gram glasdoek mat onder die ik precies pas met de staafjes heb gemaakt. De staafjes wegen bijna niets en zo wordt het een heel sterk geheel;

De vleugel voelt nu alweer erg stijf aan. Komende avonden afwerken en glassen. Dit was relatief snel gedaan, scheelt weer veel tijd om compleet nieuwe complexe vleugels te bouwen!
Ook al begonnen met reparatie van beschadigde onderdelen van het onderstel, hier neuspoot schuivend veer gedeelte gedraaid, weer als nieuw!
