Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Dat zal een tikfoutje zijn....? 15 of 20% okay, maar 80%? Dan gebeurt er rondom de middenstand vrijwel niks en als je meer richtingsroer geeft gaat het ineens met immense stappen.ik heb 80% expo op richtingroer staan.
50% differentiëel is op dit soort toestellen volkomen normaal. Ofwel; de uitslag naar beneden ongeveer de helft van wat je omhoog hebt. Op een Minimoa nog veel meer, daar gaat het richting de 65% (naar beneden 1/3e van omhoog)Wat ik ook heb gedaan is nu wat differentieel op de rolroeren geprogrammeerd. niet veel, ongeveer 20% , kijken hoe dat zich houd.
Waar zit dat in dan? Mijn ervaring is juist andersom. Je moet het niet overdrijven natuurlijk maar ze vliegen juist relatief langzaam door het grote vleugeloppervlak. Juist die zwevers met lange, slanke vleugels moeten wat sneller gevlogen worden.Ik heb iig van een ervaren K6 modelpiloot met vergelijkbaar merk / model / schaal al wel al begrepen dat je met deze kist toch wel de gang erin moet houden.
Daar ging het me eigenlijk niet om....Misschien was die piloot wel gek(je weet het niet altijd denk ik dan maar) ;-)