Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
shhhh, niet verder vertellen maar dat is geen echt water, dat lijkt maar zo. Daar kan je wel over heen lopen.Dat meertje, heeft dat ook zand strandjes, of word dat niet gebruikt om te zwemmen?
Leuke anekdote ...Zwembadwater werd dagelijks ververst. Bij laag water uitlaten en bij hoogwater innemen.
De badmeester toen was ook badmeester in Schoonhoven. Die kwam met de roeiboot over....
Hallo Jan,
Ik hoop dat je die dingen ook daar bij 'verteld'
Ziet er weer fantastisch uit.
Waarbij ik je bovenste foto's heel mooi vind!
Het water ziet er echt realistisch uit Jan. Dat belooft veel goeds voor het Wisboom gemaal![]()
Hoi Jan,
Was al een poosje niet meer ‘op bezoek geweest’. Mooi om de vorderingen te zien. Het water wordt realistisch.
Het wordt ook weer tijd om Nieuwpoort op de race-fiets aan te doen bij mijn rondje Alblasserwaard.
Gr. Peter
Dan zullen wij het zeker ook met de motor gaan bezoeken (tenslotte ook een soort fiets)!Rondje Alblasserwaard is zeker de moeite waard....kan ik iedereen aanbevelen.
Straks, als hier bij onze kroeg (als kroeg sinds ca.1690) het terras weer open kan, en dan zit het vol met fietsers...
Maarten, aan onze kant van de Lek mag je nog met de motor over de dijk rijden....dus je zult niet de enige zijn....Dan zullen wij het zeker ook met de motor gaan bezoeken (tenslotte ook een soort fiets)!
Prachtig Jan en nu ik het in het echt heb gezien heb ik ook een indruk van de omvang deze klus.