Restauratie verslag van mijn EA330s na crash!!

• Topicstarter Topicstarter ultim@te
  • Startdatum Startdatum
Ik ben toch wel nieuwsgierig naar wat een abortustang precies is? (in deze context)

Laatst bewerkt door een moderator:
Ik ben toch wel nieuwsgierig naar wat een abortustang precies is? (in deze context)

Een verlengde punttang, die kwam ik een keer tegen bij een bouwmarkt (weet niet meer waar) en heb hem nooit meer gezien bij welke winkel dan ook:) Is erg makkelijk, want een normale punttang is +/- 15cm lang, die van mij is 3x die lengte ongeveer:p

inderdaad de extra is weer Z.G.A.N. :grin:

ik heb zelf niet gevlogen maar dat vind ik geen ramp , er stond echt een vlagerige harde wind dus ik heb de remaiden uit handen gegeven aan alex en dit heeft hij voortreffelijk gedaan .
hij heeft de extra even alle hoeken van het luchtruim laten zien :grin: ( behalve hooveren natuurlijk ) en de extra gedroeg zich prima .
ik had er wat lood in geplakt om het zwaartepunt goed te krijgen en dit was in 1 keer goed gelukkig , na het trimmen staan alle roeren nagenoeg neutraal dus das perfect .

hier nog even twee plaatjes van de extra met mijn telefoon genomen .

Deze afbeelding is verkleind. Klik op deze balk om de volledige afbeelding te bekijken. De originele afbeelding is 800x600 en 171KB.

Deze afbeelding is verkleind. Klik op deze balk om de volledige afbeelding te bekijken. De originele afbeelding is 800x600 en 165KB.

ben blij dat alles goed is , nu nog even de tijd vinden om te komen vliegen .
helaas moet ik de komende twee weekenden aan de gevel van mijn oude woning gaan werken ( nu de achterkant ) dus de weekenden worden lastig .
ik hoop dat ik door de weeks even wat tijd kan maken om s`avonds wat vluchten te maken .

bij deze is mijn reparatieverslag ten einde gekomen denk ik .
bedankt voor alle belangstelling en ik hoop dat ik voorlopig geen reparatieverslag meer hoef uit te brengen . :D

wel ga ik binnenkort verder met het afbouwen van de 2,40 SD models yak , hier staat al een gedeeltelijk draadje van bij de bouwverslagen dus deze ga ik snel weer tot leven wekken .

mvg eric

bedankt ik hoop er inderdaad nog vele uren plezier van te mogen hebben.

mvg eric

hij ziet er wel weer mooi uit ziet er niets meer van
ook goed om telezen dat hij weer perfect vliegt
maar hoe heb je de blauwe strepen nu gemaakt?

hoi vinni ,

ik heb nog geen blauwe strepen gemaakt , kijk maar op de foto naar het stabilo .
misschien dat ik er geen blauw op plak en de hoofdvleugels ook enkeld rood en wit maak .
dit bepaal ik later wel even , nu eerst weer lekker vliegen ( als ik tijd heb :mad: )

gr eric

op dit moment heb ik een 30 tal vluchten weg met de extra en alles gaat nog prima .
in het begin nog wel wat problemen gahad met de motor .
na het vervangen van alle kabels , schakelaar ,nieuwe lipo en de bougie waren alle problemen opgelost .
ik heb hem hierna nog 1 maal goed afgesteld op het veld en sindsdien heeft hij zo`n 25 vluchten weg zonder verdere problemen.

al met al dus een geslaagde operatie.

mvg eric

in rotterdam zit een zaakje waar ik alle kleuren op maat kan laten mengen .
de kleur wordt dan gescand en wordt gelijk voorme in een spuitbus afgevuld .
ik ga daar eerst wel even langs .

ps had je mijn pb nog gehad razor?

Hallo, ik ben Ricardo
Ik heb een vraag, wat is de naam van het bedrijf waar je verf kan laten mengen en in spuitbusjes kan doen? las op de forum dat jij hiervan weet,

Alvast bedankt

dat kan bij de meeste auto spuiters en of automateriaal zaken.

de pb was dan al langer geleden? had betrekking op methanol?

Back