Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
De Pilot RC Sbach vliegt in ieder geval super, ik heb met die van Kris een vlucht gemaakt. Zowel qua normale kunstvlucht als 3D doet hij het erg goed, ik heb 'm al op een metertje laten torquen, Kris stond doodsangsten uit, lol. Maar goed, het ene merk is het andere niet.....
Anders wacht ik tot hemelvaart spaarnwouden
geen punt hoor , ik vind het niet zo`n ramp als het maar gezellig is joh
ps het verhaal over het landen kan ik goed begrijpen dit had ik ook bij de eerste vluchten .
alex heeft mij toen ook even bijgestaan maar dat was snel overbodig , het zit echt tussen je oren , ik land de extra nu ook zonder problemen en eigenlijk is het nog makkelijker dan met kleinere kisten .
alleen met windstil is het even concentreren omdat het veld ( wat groot genoeg lijkt ) ineens toch heel klein is dan .![]()
het belangrijkste is dat je niet je gas helemaal dicht gooit in de aanvliegbocht en dan denkt binnen te kunnen zweven , je loopt dan het risico dat hij stahlt en over links of rechts wegvalt .
als dit gebeurd ben je de klos op zo`n hoogte .
suc6 ermee
maar neem wel t merk avery die plakt beter en is goed tebuigen en in vormen te plakken
wel er omdenken dat er geen brandstof opkomt daar kan de lijm van de folie niet tegen