ik dacht het probleem gevonden te hebben waardoor de motor was afgeslagen , maar het blijkt niet zo .
ik dacht dat de choke klep vast stond door een pakking maar deze had ik er verkeerd in gezet nadat ik de carb had losgemaakt toen ik de spullen uit de kist aan het halen was .
we gaan wel gewoon testen als hij klaar is , alles is straks nieuw ( tank , slangen , kabels , stekkers enz ) en dan zien we wel verder.
hier even wat foto`s .
dit dacht ik dus dat het was maar ik had zelf de carb omgedraaid gemonteerd na het uitbouwen .
hier wat foto`s van het laatste spuitwerk .
aan de zijkanten zag je de scheurtjes nog zitten dus heb ik deze opnieuw wit gespoten .
je ziet de scheurtjes uiteraard wel door de lak omdat ik deze niet heb geplamuurd , maar als hij voorbij vliegt zie ja daar niks van hoor ! ;-)
IK WIL VLIEGEN !!!
ook bezig geweest met puzzelen voor de RC maar ik ben er inmiddels uit .
ik heb even met depron malletjes gemaakt om vervolgens plaatjes van hout te gaan maken om alles op te bevestigen.
ook het landings gestel is klaar en deze gaat er dit weekend onde , ik ga alleen het pootje van het staartwiel nog even overspuiten in wit .
ik heb nu de powerbox met switch , rudder servo met rudder en snaren gemonteerd .
en ik heb de inslagmoeren voor de motormontage er ook in gezet .
nu eerst de bedrading van de ontsteking vernieuwen want deze is erg slordig gemaakt en dan gaat dit alles er in .
van het weekend meer .
cheers!