REVIEW: Silverlit X-Ufo... Het geld echt waard :)

eheeee bartjuhhhh
Hoe was duitsland ???
Ja idd ik heb ondertussen al een 2e ufo besteld voor onderdelen !!
Alleen nu wil ik dus een eigen frame maken, zit te denken aan alluminium of hout ofzo !!
Ik zal morgen even kijken bij verschillende winkels ik hoop ergen een plaatje carbon te vinden dat is wel ideaal ook heb ik plannen om een moederbord te slopen (hij is er al uit) en daar een frame van t emaken
en aangezien ik dankzij dat mijn x-ufo stuk is geen geld heb om een X-3d te kopen heb ik zojuist een plottermod gekocht van iemand op het duitse X-ufo forum !!!!

Iemand trouwens nog ideeen om een frame te maken goed en stevig materiaal wat je in de winkels kan kopen ?
beetje bekende winkel zoals gamma of praxis ofzo !

ik heb geen idee joh, ik wacht nog ff en dan bestel ik gewoon een "die hammer rahmen" oftewel het x frame en dan armpjes van 20 euro perstuk, motorsteuntjes misschien dan later

Epoxyplaat gaat ook. Maken ze ook autochassis (model) van. Is printplaat zonder koper en gaatjes.

Weegt veel minder en is sterken (geen gaatjes)

Groeten
Arie

oohooo arie waarom doe je dat nou die moet ik nus ook hebben haha
De X-frame + die dingen haha
Mijn vriendin is helemaal blij (NIET)
gheghe

Mzzl

Arie de Koning zei:
Dure hobby, zo'n vriendin.
Moet je es effe over nadenken.

Hoe bedoel je arie ?
Ach ik geef mijn hele maandloon niet uit aan dat spul ik hou genoeg over om alles te betalen boodschappen te doen(haar eens te verwennen) dus verder niets aan het handje alleen mijn vriendin vind het zonde van het geld zegt ze ..
Ze vind het speelgoed haha

wat is dat spul toch duur zeg! 10 euro,...per stuk!
maar ja elke keer nieuwe pomringen is duurder neem ik aan, is dat spul echt zo sterk dan ARIE???

en ik had mijn nieuwe ufo voor 68 euro dus, wel scherp geprijst maar niet super goedkoop,

EN mijn vrouw vind t ook zonde van t geld maar ja, zij geeft t weer aan andere dingen uit dus....

Hoi Bartjuuuu.

Bitte ein Bit!!!

Ja die pom's beschermen je tandwielen en die zijn ook prijzig. Bovendien moet je dan steeds wachten op je bestelling. En ja, ze zijn van carbonvezel zoals in de formule 1. Weegt niets en is beresterk.

Lijkt me een goeie investering.
En vrouwen....... Ach die hebben altijd van die aparte ideeen over kleding en zo. Dat is weer wel nuttig.
Puhhhhhh!
Ik ga binnenkort wel wat betellen,maar eerst even eenbeetje sparen.
Ik heb ook een vrouw namelijk!!
Groetsels.
Arie

ja die bitburger, daar ben ik helemaal fan van! ik heb er genoeg van gehad, haha,

ik ook eerst nog ff sparen, maar dat valt me wel hard! zeker nu ie zo mooi vliegt met de x-3d

Arie de Koning zei:
Epoxyplaat gaat ook. Maken ze ook autochassis (model) van. Is printplaat zonder koper en gaatjes.

Weegt veel minder en is sterken (geen gaatjes)

Groeten
Arie

Die ik heb komt uit een oude server...daar zitten dus wel gaatjes in, maar moet zeggen dat het nog beresterk is..........Heb me laten vertellen ( duits forum ) dat het kwa doorlating van wind zelfs nog beter is, nu zou ik zelf zeggen hoeveel wind moet een gaatje van een halve millimeter doorlaten maar het schijn dus wel effect te hebben......voorlopig staat de ufo even aan de grond.......maar ik zal het wel gaan merken denk ik :|

ben even aan het knoeien geweest met mijn oude Ufo !!
Vrij vandaag hehe
De nieuwe komt een X-frame op !!
Ach ik vind het wel leuk lijken !!

hier wat fotootjes !!

xufo1ud9.jpg

xufo2ny4.jpg

bartjuuuhhh zei:
vliegt ie nog wel dan? t ziet er wel geinig uit....
Jupzzz heb net met een andere gyro geprobeert en vliegt net als anders
Lijkt wel grappig he
haha

red eagle zei:
bartjuuuhhh zei:
vliegt ie nog wel dan? t ziet er wel geinig uit....
Jupzzz heb net met een andere gyro geprobeert en vliegt net als anders
Lijkt wel grappig he
haha

Nou ik ga ook ff weer verder ga nu ff proberen om een canopy helemaal zwart te spuiten en passend te maken op de Ufo haha we shall see !!
Als ie dan nog goed vliegt lig ik helemaal in een deuk !!!
BTW ik maak het allemaal wel zo dat ik het ook weer er van af kan halen niet dat ik zo de hele ufo sloop ofo !!!

bartjuuuhhh zei:
hoeveel ufos heb je dan?

Ey bart !!!
Ik heb 2 ufo,s
1 daarvan blijft het rood lampje alleen branden (gyro stuk?????)
Maar nu die andere die vliegt zelfs zonder gyro ?
en ook als de gyro stuk is hij start gewoon op alleen is hij dan volledig stuurloos vliegt alle kanten op !!

Maar hoe kan dit !!
De ene ufo doet het niet omdat hoogstwaarschijnelijk de gyro kapot is ligt in elk geval niet aan de accu enzo
En de andere ufo doet het zelfs zonder gyro dan zou je toch haast denken dat het van mijn oude ufo niet de gyro is ?
Bart , Arie

Vliegt jullie ufo,s ook zonder gyro of start hij ook op zonder gyro,.s
Wat kan het beteken dat alleen het rode lampje brand !???
Nahjah kan in elk geval eerst vliegen met die andere !!
Vaag allemaal

Back