Rijders/Vliegers omgeving Zaandam (Deel 8)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Mogguhhh

Iedereen weer een beetje opgedroogd van het feest, helaas geen gefeest voor mij gisteren.
Meisje doodziek en dan ga ik niet te feesten!! (was al blij dat ik te vliegen kon gisteren)

Vandaag geen idee wat te doen, geen gefladder iig. mss ff naar de kerk.
Maar wel voor het zingen eruit, valse kraaien!!!

Grtz en vermaak je.

Was wel gezellig gisteren op de club maar om eerlijk te zijn was het meer een veredelde clubavond :yes: Ondanks dat erg gezellig en zelfs ook nog een paar grote wielen voor de BigLift gescoord :banana: Ronald bedankt :wink:
Dinsdag maar weer een herhaling van het feest :mrgreen:

Was wel gezellig gisteren op de club maar om eerlijk te zijn was het meer een veredelde clubavond :yes: Ondanks dat erg gezellig en zelfs ook nog een paar grote wielen voor de BigLift gescoord :banana: Ronald bedankt :wink:
Dinsdag maar weer een herhaling van het feest :mrgreen:

Dan nemen we as. dinsdag wel een Spa'tje op de goede afloop :p

Grtz

Verwacht niet veel mensen op het veld, dus weer lekker naar huis :-) ;-)

uploadfromtaptalk1351424864855.jpg

Zo, dat was het zwemmen. Even een banaantje, een kwartiertje plat en dan op naar de duinen voor The Aftermath. 8O :( Ik hou van witte bloemetjes met veel groen en doe maar muziek van Tiga (niet die nep-hiphop neger) en Deadmau5. :yes:

Zo, dat was het zwemmen. Even een banaantje, een kwartiertje plat en dan op naar de duinen voor The Aftermath. 8O :( Ik hou van witte bloemetjes met veel groen en doe maar muziek van Tiga (niet die nep-hiphop neger) en Deadmau5. :yes:

Niet te hard van stapel lopen he Sleur :rolleyes: :p

Yep, een flinke sloot ijskoud water. :( Best fris met deze wind, zeker als je doorweekt bent. Maar.... Training overleefd en ik kan jullie garanderen dat ik morgen alleen op mijn bureaustoeltje blijf zitten. :lol: :yes:

*op gaat warmen onder de douche*

Zo ook weer wakker. Was vanmorgen pas om 6:00 thuis. Nieuwe tijd, dat dan weer wel. Dus moest ff bij tanken. Was lekker druk in Wognum. Werdt ook gelijk weer gevraagd voor het volgende feest in maart en een tweetal andere feesten.

Dus het DJ gebeuren kan weer beginnen. :D

Het geeft niet dat ze de klok verzetten, maar het is nu wel erg vroeg donker. 's Morgens ga ik nooit vliegen. Dus het dient geen enkel doel. :?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back