Rijders/Vliegers omgeving Zaandam (Deel 8)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Nope. ;)

296029.jpg
kontrol-z2-460-85.jpg

heb er geen verstand van , maar lijkt mij wel leipe shit :cool:

zo, dagje zit er weer op ,ook nog ff uitgewaait op het amsterdamse bos , en wat lope bikken , vanaf morgen weer een week buffelen , gelukkig wel lekker binnen , want buiten heb ik als skildert niets meer te zoeken .

hopen dat het volgend weekend lekker weer is , dan weer ff lekker vliegen !

Denk niet dat het beter zal zijn dat afgelopen weekenden. Sowieso is windkracht 4 voor de kustgebieden normaal. Je zal dus echt richting het oosten moeten verhuizen. :bye:

Ik ga de ProTen maar opgraven en bandjes bestellen. Indoorrijden kan prima bij wind en regen. 8)

Denk niet dat het beter zal zijn dat afgelopen weekenden. Sowieso is windkracht 4 voor de kustgebieden normaal. Je zal dus echt richting het oosten moeten verhuizen. :bye:

Ik ga de ProTen maar opgraven en bandjes bestellen. Indoorrijden kan prima bij wind en regen. 8)

wk 4 is best te doen , alleen wil ik liever mijn testvluchten met wat minder dan wk5 doen .

tja , indoor seizoen is idd een feit , zowel met werk als hobby .

zal binnekort wel ff een wormerzaaltje huren om te bashvliegen , mits er een man of 6 toezeggen . (maar zal wel weer zeuren worden ) ;)

dan word het voor mij lekker geebee raggen , lijkt een beetje op de dogfighter ;)

Het geeft niet dat ze de klok verzetten, maar het is nu wel erg vroeg donker. 's Morgens ga ik nooit vliegen. Dus het dient geen enkel doel. :?

Daarom de teevee uit de slaapkamer ingepikt en aan de pc gehangen.
Met eyefinity op twee monitoren.

Ziet er met fsx leuk uit, maar met phoenix is het lastiger, dan blijft je heli of vliegtuig precies op de zwarte rand tussen de twee monitoren. :puppydogeyes:

ook lastig is dat de ene 19 inch is en de ander 24...beetje vertekend beeld.

Andere view gekozen in phoenix, mis ik de grond in beeld, maar vliegt ie wel van de ene naar de andere monitor.

De start van het indoorseizoen ;)

Sleur met die deks heb ik gisteravond ook kunnen spelen. Super dingen.
Beetje prijzig dat wel, maar er is niets anders dat er aan kan tippen.
Even 1800 eypo per CDJ-2000NXS speler zijn een hoop avondjes draaien. :? ;) En dan nog een mixertje als de DJM-2000 voor 1900 eypo en je hebt een knap startsetje. :thumbsup:

op een ipod zit toch ook zo'n draaischijf ;)

Tv weer terug, beeld van de monitor is toch veel mooier. Dan maar wat kleiner. Bijkomend voordeel is dat ik weer zie wat de heli doet in phoenix...

Daarnaast administratie wat verder op orde, wat ruimte gemaakt voor het bouwseizoen.

op een ipod zit toch ook zo'n draaischijf ;)

Tv weer terug, beeld van de monitor is toch veel mooier. Dan maar wat kleiner. Bijkomend voordeel is dat ik weer zie wat de heli doet in phoenix...

Daarnaast administratie wat verder op orde, wat ruimte gemaakt voor het bouwseizoen.

Hey M wat heb jij een hoop toestellen staan in je onderschrift waar niet mee gevlogen wordt.......:confused:

Raarrrrrrrr, ben gewoon een uur te vroeg. Zit nu al voor de 8e keer het ontbijtjournaal te kijken. :?

Ik lees ook dat ik weer een nieuwe voorraad piep moet gaan plakken. Heb alleen nog een Zicral. De rest is de lastste keer aan flarren gevlogen. :thumbsup:

wk 4 is best te doen , alleen wil ik liever mijn testvluchten met wat minder dan wk5 doen .

tja , indoor seizoen is idd een feit , zowel met werk als hobby .

zal binnekort wel ff een wormerzaaltje huren om te bashvliegen , mits er een man of 6 toezeggen . (maar zal wel weer zeuren worden ) ;)

Dude!!!!! Wij zeuren niet, wij scheuren depron! Count me in!

Heb ik weer wat te plakken.. (of ik ga met mn uiensnijder er tussendoor vliegen......)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back