Sleurhutje
Forum veteraan
Dubbelpost omdat het forum weer eens sputtert. :?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Hebben Snoeksel en ik ook een keer gedaan , heel leuk winkeltje
Doe je ter hoogte van Maarsbergen wel ff toeteren ?![]()
![]()
ben er toe in staat
maar een paar postzegels zijn best wat goedkoper dan een volle tank![]()
Maar dat weegt niet op tegen het genot van een ritje in de volvo en het feit dat je het direct in handen hebt![]()
klopt , je hebt me dus zowat om
hebben jullie ook lekkere koffie op de werkvloer(werkweg) ?
en kan ik daar ff parkeren ?![]()
net ff routeplanner gekeken , ,naar westervoort is maar een uur rijden zonder vertraging dan , valt best mee dus , zeg maar 3 uur incl reistijd , schappen leeghalen , ff ouwehoeren/ bakkie pleur en weer thuis komen
ook veel leuker dan werken![]()
Tanken kan tegenwoordig gratis, alleen op de terugweg oppassen voor de file op de A2. Even binnendoor is wat makkelijker.ben er toe in staat
maar een paar postzegels zijn best wat goedkoper dan een volle tank![]()
Nou denk ik trouwens dat je via de A1 gestuurd word ?
Tanken kan tegenwoordig gratis, alleen op de terugweg oppassen voor de file op de A2. Even binnendoor is wat makkelijker.![]()
Haha, hij heeft et echt gedaanZo, chocojoop zijn les-Zicral ook een verfje gegeven. Valt aardig op tussen de aardbeitjes.
![]()
Junkie: Doe me eens een voorstel met wat je hebben wilt voor die 15cc.. Mooi blok voor op de Saab Viggen![]()
je hebt net al 2 blokken van me gekocht![]()
ik ga jou pbén![]()
Zeg, niet boos worden he, met het feit dat ik je help aan hup-hops![]()
zit je weer in een koop-fase? ik neem aan dat het straks weer zgan verkocht gaat worden, hou me ff in gedachten tegen die tijd, altijd leuk een bijna nieuwe 15cc........
Ach, tegen de tijd dat je hier weer eens bent, is het blok niet nieuw meer :nooo:
(niet dat ik verantwoording verplicht ben).. maar;
De 15cc gaat op een Saab Viggen (als heck motor)
De 13cc 4takt gaat op een Sopwith Camel
De 6,5cc 4takt gaat op een nog nader te bepalen (kleiner) schaal vliegtuig komen..
Dus helaas, niets wordt verkocht
whahahahahaha, maar toch reageren he.......
Als ik zo je verkoopl,ijstjes bekijk gaan er toch best vaak dingen ongebouwd of ongevlogen de deur uit, daar anticipeer ik alvast op.......
Ben dit jaar idd heel weinig thuis ja, voordeel is dat alles wel lang heel blijft.....![]()
Zo, chocojoop zijn les-Zicral ook een verfje gegeven. Valt aardig op tussen de aardbeitjes.
![]()