Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Echt wel, zei toch dat ik balonnen moest blazen en slingers ophangen. 8) :bday:En niks zeggen he![]()
You're welcome. Ik zal van het weekend even de code doorworstelen en kijken of ik er wat van kan bakken.Nog bedankt voor de hulp vanavond
Mwja, de dag start wat vals hè.Veel plezier vandaag
Was het de gyro van de Nunchuck of de Wii Motion Plus?Nog bedankt voor de hulp vanavond
mijn persoonlijke mening:
Allemaal prima, maar ik kan er de lol niet zo van inzien.![]()
Was het de gyro van de Nunchuck of de Wii Motion Plus?
Okay. Heb al e.e.a. gevonden maar je loopt een redelijk risico op gyro drift bij langzaam "wegdrijven" (<1,5 graden/seconde) voor de IDG600. Dit is alleen een 2-assige gyro (X/Y). Voor de correcte werking is eigenlijk ook een accelerometer nodig (hoekbepaling, zoals de BMA020). Ik zal komend weekend een testopstelling maken met de Wii Motion Plus en met de magneto sensor.De gyro is van de Wii motion plus.
Okay. Heb al e.e.a. gevonden maar je loopt een redelijk risico op gyro drift bij langzaam "wegdrijven" (<1,5 graden/seconde) voor de IDG600. Dit is alleen een 2-assige gyro (X/Y). Voor de correcte werking is eigenlijk ook een accelerometer nodig (hoekbepaling, zoals de BMA020). Ik zal komend weekend een testopstelling maken met de Wii Motion Plus en met de magneto sensor.
Ik heb zo'n magneetsensor (3D kompas zonder tiltcorrectie) besteld om te testen met auto-level en head tracking. Voordeel is dat zo'n sensor altijd werkt en de hoek altijd klopt. Verloop zoals bij een gyro is niet mogelijk.Had je nog zo'n magneto sensor liggen dan?
Ik had ook nog even gekeken en kwam de volgende site nog tegen met info, maar dat had jij volgens mij ook al gevonden. Dacht dat die gyro een ITG3200 was, maar zie nu ook dat het o.a. een IDG600 is.
Is die I2C van mijn werkende boardje niet door te sturen naar het 2e Arduino boardje. Dan zou ik daar de servo's weer op aan kunnen sluiten. Alles draaid dan op de zelfde voedingspanning, dus zou ook geen probleem moeten geven.
Kan dat?